Groep F (Portugal, Tsjechië, Georgië, Turkije)

Waar gaat dit eigenlijk nog allemaal over dat hands pffft. Er is letterlijk niemand die hier naar kraait of het zag.
Daarom ben ik voorstander van van een challenge systeem binnen x aantal seconden én met de juiste claim zoals bij het volleybal. Praktisch moet dit mss nog bekeken worden omdat voetbal toch anders is, maar zo hoeft het voor mij ook niet hoor.

Waar gaat dit eigenlijk nog allemaal over dat hands pffft. Er is letterlijk niemand die hier naar kraait of het zag.
Daarom ben ik voorstander van van een challenge systeem binnen x aantal seconden én met de juiste claim zoals bij het volleybal. Praktisch moet dit mss nog bekeken worden omdat voetbal toch anders is, maar zo hoeft het voor mij ook niet hoor.
Weet nu niet of je het over de penaltyfase of een eerdere fase (die ik nog niet gezien heb) hebt, maar die van zojuist is toch 100% hands hé.

Edit: die andere fase is toch ook gewoon terecht afgekeurd? Dit zijn toch gewoon twee schoolvoorbeelden van terecht bestrafte handsballen.

Weet nu niet of je het over de penaltyfase of een eerdere fase (die ik nog niet gezien heb) hebt, maar die van zojuist is toch 100% hands hé.
Eigenlijk over beide.
Volgens de regels is dit allemaal juist neem ik aan, maar die zijn toch gewoon belachelijk als je zo'n ballen ziet.

Die goal, is helemaal onbewust vanaf zijn hoofd, ok hij scoort hier rechtstreeks uit natuurlijk, dus voor discussie vatbaar.

Die penalty, op volle snelheid, ik geloof nooit dat die bewust de bal wil spelen, waarom zou je ook daar dat doen. Hij verhinderd hier niet rechtstreeks een goal of bal bij de tegenstander, is gewoon dikke pech imo.
Daarom vind ik het best flauw dat we voor al zo'n gevallen gaan fluiten.

Ik had (licht subjectief vanwege Coufal en Soucek), Tsjechië als de verrassing van het tornooit aangeduid.
Alvast een pronostiek die ik niet ga winnen...

Terug
Bovenaan