Pieterjan94
Well-known member
Als je die Portugezen flux en met grinta ziet voetballen,... Waarom hebben wij niet zo een coach...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je die Portugezen flux en met grinta ziet voetballen,... Waarom hebben wij niet zo een coach...
Respect theDie hebben toch echt Ronaldo niet meer nodig

Beetje onzin, hij doet het tot nu toe prima dit EK.Die hebben toch echt Ronaldo niet meer nodig
Portugal zonder hem zou ook goed draaien ja. Maar het is niet omdat ze hem niet nodig hebben, dat ze hem niet mogen opstellen. Hij is nog steeds bij de 11 beste spelers van Portugal, dus waarom zou hij dan geen selectie verdienen?Die hebben toch echt Ronaldo niet meer nodig
verjongen misschien?Portugal zonder hem zou ook goed draaien ja. Maar het is niet omdat ze hem niet nodig hebben, dat ze hem niet mogen opstellen. Hij is nog steeds bij de 11 beste spelers van Portugal, dus waarom zou hij dan geen selectie verdienen?
En dan het WK winnen. Dat zou ik mooi vinden.Ik zie Ronaldo het nog wel trekken tot volgende WK.
Afscheid op een EK is wat jammer voor een speler van zijn niveau.
Inderdaad - Ik zou ook niet onderschatten hoeveel energie die mens brengt. Da is echt een TIST qua winnaarsmentaliteit hé, ongezien. Ik bedoel maar, die spurt bij de aftrap tegen Tsjechië.Portugal zonder hem zou ook goed draaien ja. Maar het is niet omdat ze hem niet nodig hebben, dat ze hem niet mogen opstellen. Hij is nog steeds bij de 11 beste spelers van Portugal, dus waarom zou hij dan geen selectie verdienen?