Groep D (Nederland, Frankrijk, Polen, Oostenrijk)

Met 5 man als een kieken achteruit blijven lopen, 0 druk op de bal
En dan door 2 simpele loopbewegingen zo int zak gezet.
Dan verdien je gewoon naar huis te gaan

Ik dacht dat ik met mijne 2-2 prono al vrij  outlandish was, maar dit is toch echt helemaal waanzin. Oostenrijk als groepswinnaar, hallo.

Duitsland, Frankrijk, Portugal en Spanje allemaal aan dezelfde kant. Nu nog Engeland die 2e wordt in zijn groep en alle favorieten zitten aan die kant.
En Nederland kan daar ook nog terecht komen als derde meen ik? Tegen Spanje dan.

Oostenrijk 1e, in een groep met Frankrijk en Nederland. Dat had ik toch ook niet zien aankomen.
Over Frankrijk gesproken: toch ook triestig als die 2 keer gaan gelijk spelen in de groepsfase.
Ik vind ze ook niet overtuigen eigenlijk. Maar anderzijds... win er maar eens van...

Nu word ik zenuwachtig. Wij kunnen een fenomenale zaak doen morgen, maar hebben het niet zelf in de hand.

Met wat chance spelen we dan tegen een derde, Oostenrijk en dan de halve finale tegen een teleurstellend England of Italie? Kan een hele mooie zomer worden

Leg eens uit ik ben daar echt te lui voor momenteel, wat is de beste uitkomst voor ons morgen?

Weet je nog dat WK 2018 in Rusland, waarbij we door onze winst in de moeilijketabelhelft zaten en Engeland dankzij hun nederlaag in de gemakkelijke tabelhelft zat? Awel, nu is het omgekeerd. Als we winnen, zitten we in de gemakkelijke tabelshelft en ontwijken we Frankrijk, Duitsland, Spanje en Portugal.

Ervan uitgaande dat Slovakije niet wint van Roemenie, want in dat geval eindigen we sowieso maar 2e.

Terug
Bovenaan