Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kheb wel liever dat Frankrijk gewoon wint..

Eén kant van de tabel gaat wel heel interessant worden met deze stand.
En Nederland kan daar ook nog terecht komen als derde meen ik? Tegen Spanje dan.Duitsland, Frankrijk, Portugal en Spanje allemaal aan dezelfde kant. Nu nog Engeland die 2e wordt in zijn groep en alle favorieten zitten aan die kant.
Ik vind ze ook niet overtuigen eigenlijk. Maar anderzijds... win er maar eens van...Over Frankrijk gesproken: toch ook triestig als die 2 keer gaan gelijk spelen in de groepsfase.
En NederlandOostrnrijk en frankrijk dus door?
Leg eens uit ik ben daar echt te lui voor momenteel, wat is de beste uitkomst voor ons morgen?Nu word ik zenuwachtig. Wij kunnen een fenomenale zaak doen morgen, maar hebben het niet zelf in de hand.
Leg eens uit ik ben daar echt te lui voor momenteel, wat is de beste uitkomst voor ons morgen?
Eerste worden.Leg eens uit ik ben daar echt te lui voor momenteel, wat is de beste uitkomst voor ons morgen?
Zelf winnen en hopen dat Slovakije niet wint.Leg eens uit ik ben daar echt te lui voor momenteel, wat is de beste uitkomst voor ons morgen?
Leg eens uit ik ben daar echt te lui voor momenteel, wat is de beste uitkomst voor ons morgen?