[Groep F] Nederland, Japan, Zweden, Tunesië

Misschien niet de beste wissels/keuzes van Koeman…

Maar ach, ik verwacht dat ze met Zweden en zeker Tunesië minder moeite zullen hebben

Als Hollander in de lucht geklopt worden door een Japanner 😆
En Verbruggen gaat daar toch ook niet vrijuit imho.
Spannend blijft het zo wel...

Altijd zonde, leuke spelerskernen, met belachelijk zwakke bondscoaches. En dat voor iemand die met Cruyff heeft mogen samenwerken.

Bwa, okee bal wijkt iets af maar hij staat al in de goede hoek, er staat meters niemand voor hem en bal komt quasi recht op hem af.

Mij gewaagd aan wedstrijd nummer 3 van dit WK; 3e keer in slaap gevallen.

Toch 2-2 net gezien, altijd genieten natuurlijk.

Leuke match. Beetje zuur voor Nederland, maar dat is het risico dat je neemt als je plots zo defensief gaat spelen. En Japan werd strijdvaardig toen het moest.

Dit is gewoon erom vragen natuurlijk. Terugplooien op eigen helft, verdedigende wissels en de druk uitnodigen wanneer je weet dat Japan er altijd tot de laatste minuut voluit voor zal gaan om een resultaat eruit te slepen. Wel vond ik Nederland op andere momenten sterk en Japan toch niet zo sterk. Ik denk dat Japan te veel met de mentaliteit de wedstrijd is ingegaan dat een punt goed genoeg is.

Beste tweede helft van het toernooi tot dusver, leuk aangenaam en soms tactisch schouwspel

Middelmatige keeper.

De Hollanders hebben niets beters.
Zowel Verbrugge als Roefs gewoon een goed seizoen gespeeld in de Premier League.

Beetje onnozel om doelmannen af te gaan schieten omdat ze een afgeweken bal niet pakken.

Grote Schlemiel gewoon Koeman met oerdomme wissels.

Compleet ridicule wissels van Koeman. Match redelijk onder controle en dan gaat ge debiele spelers inbrengen met 0 meerwaarde én uw systeem helemaal omgooien.
Sommige trainers zouden behoed moeten worden van het 5-spelers-wisselsysteem.

Allé, Tunesië is dan toch écht zo dramatisch als de oefenwedstrijd tegen de Belgen liet uitschijnen. Die gaan met 0 punten achterblijven in deze groep.

Depay is toch echt een drama, heel vuile fout ook, mocht van mij meteen gaan douchen. Geen enkele intentie om de bal te spelen.

Misschien dacht de ref wel dat het een grotere straf is als hij niet geschorst is.

Domme wissels van Nederland, maar Japan is ook gewoon gene cadeau. Zelfs hun slechte spelers zijn gewoon vinnige waterdragers die u 90 minuten lang gelijk een hyper konijn blijven lastig vallen. En dan zitten er 4-5 bij die echt wel kunnen ballen.

Terug
Bovenaan