Général Zantas
Well-known member
Misschien omdat de volgende ronde reeds over 3 dagen is, en als je volle bak gaat tegen Frankrijk en toch verliest, heb je veel energie voor niets verspilt. Zeker met deze temperaturen is het toch extra zwaar. Wel spijtig inderdaad.
Maar goed, dan kan de GOAT Mbappe er nog 3 extra inschieten.
Maar goed, dan kan de GOAT Mbappe er nog 3 extra inschieten.
Iedereen blij.

