{BK}Black Devil
Well-known member
Brazilie-Marokko ook wel.Frankrijk - Senegal wordt de eerste goeie match op een deftig uur
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brazilie-Marokko ook wel.Frankrijk - Senegal wordt de eerste goeie match op een deftig uur
Nederland - Japan om 22u zondag toch ook deftig?Frankrijk - Senegal wordt de eerste goeie match op een deftig uur
Nederland - Japan om 22u zondag toch ook deftig?
Ja, tenzij je al om 4-5u op moet staan natuurlijk. In ieder geval beter dan al die matchen die om 3-4u snachts beginnen.zondag om 22u beginnen dus gedaan met alles erbij tegen 24u jij vind dat een deftig uur? De avond voor een school/werkdag?
Ik heb hoge verwachtingen voor de topmatch Kaapverdië - Saoedi-ArabiëDe slechtste wedstrijd van het WK zullen we nu ook al wel gehad hebben zeker?![]()
Shit-hole, hoe kun je zo'n naam ooit vergeten?Zullen we ons de naam Yaya Sithole over twee weken nog herinneren ?
El Tricolor gaat op hun sombrero krijgen van de Tsjechen denk ik.

Ik ben eerder fan (of invested gelijk ge wilt) vanaf pakweg seconde 9 van bovenstaand filmpje
Ja dat is voor mij ook deel van het WK! Gelijk een paar jaar terug met de Belgische Axelle die nadien kleine zeehondjes ging doodknuppelen of zoIk ben eerder fan (of invested gelijk ge wilt) vanaf pakweg seconde 9 van bovenstaand filmpje

.