[Groep A] Mexico, Zuid-Afrika, Zuid-Korea, Tsjechië

zondag om 22u beginnen dus gedaan met alles erbij tegen 24u jij vind dat een deftig uur? De avond voor een school/werkdag?
ja, maar dan hebt ge niet veel marge om WK-matchen te zetten he.
want om 16u zit ge nog op uw werk, of staat ge in de file naar huis, kunt ge ook niet kijken.
ge moogt niet overlappen, want dan moet ge keuzes beginnen maken, en een ietwat moderne mens wilt dat ook niet meer
dus enkel nog een matchke om 18u (en hopen dat de kinderen snel hun huiswerk af hebben)
en daarna direct ééntje om 20u, want anders wordt het toch al laat.

104 matchen aan 2 per dag, met op't einde nog wat rustdagen tussen
WK van 2 maand!

(en ja, 22u vind ik nog cava voor een match te laten beginnen, zeker op een ander continent)

In de context van het WK is 22u als startuur inderdaad nogal te doen ik had het eerder zo over het algemeen. Je moet mij normaal niet vragen om om 22u nog iets te doen. Dat is voor mij een uur om de zaken te beginnen afronden. Tuurlijk met een WK kan je niet anders dan ook buiten "prime time" wedstrijden te spelen.

Wie herinnerd zich niet die zalig tijd op school toen de klassen onderbroken werden om onze Duivels te zien spelen in Japan/Z-Korea.

In de context van het WK is 22u als startuur inderdaad nogal te doen ik had het eerder zo over het algemeen. Je moet mij normaal niet vragen om om 22u nog iets te doen. Dat is voor mij een uur om de zaken te beginnen afronden. Tuurlijk met een WK kan je niet anders dan ook buiten "prime time" wedstrijden te spelen.

Wie herinnerd zich niet die zalig tijd op school toen de klassen onderbroken werden om onze Duivels te zien spelen in Japan/Z-Korea.
Ik herinner mij nog de eerste zaterdag. 8u00 eerste match en die dag waren er direct vier matchen. Hele dag voetbal (o.a. Kameroen-Ierland, Denemarken-Uruguay en Duitsland-Saoudi-Arabie als ik mij niet vergis)

Nu weten we gelijk waarom er precies nu gestaakt wordt in het onderwijs eh :oi22:

ik herinner mij nog het WK van '94, ik zat met de CM op kamp. Ze hebben ons toen de keuze gegeven om naar de finale te gaan kijken, was niet zo'n moeilijke keuze

Terug
Bovenaan