Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt me op dit moment ook de beste oplossing, maar denk niet dat Martinez zijn verdediging en centraal middenveld nu nog zo durft om te gooien. Zouden al maanden geleden moeten begonnen zijn met de ploeg zo om te vormen...
Volgens Hein kan je dat perfect met een weekje training. :wink:

Hoe je professioneel met sport en voetbal kan bezig zijn, en toch kan concluderen dat het probleem gisteren de spelers waren die de coach in de steek lieten. Faut le faire.

Gewoon al spelen met Onana-Dendoncker centraal ipv Witsel-Tielemans zou al veel schelen. Dan mag je zelfs nog u kutsysteem behouden want dat lijkt toch heilig te zijn.
Dan heb je controleurs op u middenveld die een minder groot gat laten naar u verdediging zodat die ook minder onder druk komt te staan en KDB kan dan vrijer voetballen.
En dan uiteraard met Theate - Toby - Faes achteraan. Want ik zie Spaanse Wilmots nog in staat om dan met Vertongen en Debast te gaan klooien.

Al is dit hele verhaal al utopie want Witsel lijkt incontournable voor Martinez, ook al was die veruit de slechste op het plein.

Martinez heeft over één ding gelijk. Dat we kunnen groeien, want ik mag toch hopen dat het niet slechter gaat worden dan gisteren he :unsure:

en altijd met 10 man op veld staan?
Daar ga je ook niks mee winnen.

Laten we het houden op jeugdig enthousiasme maar als hij altijd zo op veld zal zijn ben je niet veel mee in loop van een toernooi.

Sorry maar ik verlies liever zo dan winnen met gasten die geen strijd willen leveren gisteren was een echte hold up van ons.

Sorry maar ik verlies liever zo dan winnen met gasten die geen strijd willen leveren gisteren was een echte hold up van ons.

liever een ster op de nationale truitjes dan iedere keer zeggen : maar ze hebben wel goed gevochten.

Canada heeft heel goed gevochten en strijd geleverd maar blijft staan met 0 punten.
Als ze zelfde kunnen doen tegen de andere landen gaan ze hopelijk een paar punten halen.

Onana moet gewoon nog ff beseffen dat hij niet in Engeland aan het voetballen is momenteel. Daar mag je wel wat agressiever zijn.
Hij kan ook wel geweldig goed tackelen trouwens.

Maar om duels te winnen moet je ook wel in duel durven te gaan natuurlijk

liever een ster op de nationale truitjes dan iedere keer zeggen : maar ze hebben wel goed gevochten.

Canada heeft heel goed gevochten en strijd geleverd maar blijft staan met 0 punten.
Als ze zelfde kunnen doen tegen de andere landen gaan ze hopelijk een paar punten halen.

Op deze manier ga je echt geen ster halen he, of wat denk je? Dat je op dezelfde manier wel voorbij Frankrijk of Brazilie geraakt?

Voor wat het waard is, Onana heeft op bijna 5000 speelminuten in Bundesliga 2, Ligue 1 en Premier League welgeteld 1 rode kaart gepakt. Dat argument mag dus ook de vuilbak in.
Hij was gisteren gewoon heel energiek en erop gebrand om zich te bewijzen omdat hij net zoals de rest van voetbalminnend Belgie niet begrijpt waarom zo'n lapzwans als Witsel de voorkeur blijft krijgen.

Laatst bewerkt:

alsof we een ster gaan halen met Witsel in het team 😂

Op deze manier ga je echt geen ster halen he, of wat denk je? Dat je op dezelfde manier wel voorbij Frankrijk of Brazilie geraakt?

Voor wat het waard is, Onana heeft op 9000 speelminuten in Bundesliga 2, Ligue 1 en Premier League welgeteld 1 rode kaart gepakt. Dat argument mag dus ook de vuilbak in.
Hij was gisteren gewoon heel energiek en erop gebrand om zich te bewijzen omdat hij net zoals de rest van voetbalminnend Belgie niet begrijpt waarom zo'n lapzwans als Witsel de voorkeur blijft krijgen.

Dat is goed mogelijk.

Nu weet ik ook wel dat je met spel van gisteren niks gaat winnen maar z'n opmerking is liever verliezen met ......
Dan heb ik liever slecht spelen en dan toch nog winnen.

Onana moet gewoon nog ff beseffen dat hij niet in Engeland aan het voetballen is momenteel. Daar mag je wel wat agressiever zijn.
Hij kan ook wel geweldig goed tackelen trouwens.

Maar om duels te winnen moet je ook wel in duel durven te gaan natuurlijk
Die scheids was gewoon dramatisch. Komt hier enkel ten tonele door de onnozele filosofie van de fifa dat de scheidsrechters van gans de wereld moeten komen.

Hoe je professioneel met sport en voetbal kan bezig zijn, en toch kan concluderen dat het probleem gisteren de spelers waren die de coach in de steek lieten. Faut le faire.

gwn niet op klikken, want nu klikke ndaar mensen op en krijgt die tom boudeweel wss nog goede feedback ook: "amai veel clicks op uw opiniestuk, goed he!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan