Archaos Well-known member Crowdfunder FE 23 november 2022 #621 Het schot van Kevin is een beetje tekenend voor zijn match...
J JelleCa Well-known member 23 november 2022 #622 De mandekking van onze centrale verdedigers staat toch ook niet op punt vandaag.
J JorisBlack Well-known member 23 november 2022 #623 Wat scheelt er met KDB de laatste tijd Hopen dat die nog in vorm komt de komende matchen, anders wordt het zéker niks
Wat scheelt er met KDB de laatste tijd Hopen dat die nog in vorm komt de komende matchen, anders wordt het zéker niks
Neef Jo Well-known member 23 november 2022 #624 Da zou het zijn dat Larin zou scoren tegen België, kan bij Brugge nog geen deuk in een pak boter shotten
Da zou het zijn dat Larin zou scoren tegen België, kan bij Brugge nog geen deuk in een pak boter shotten
Solleke89 Well-known member 23 november 2022 #625 Belgen hebben geluk dat het de Larin van bij Club is.
Au79 Well-known member 23 november 2022 #626 JelleCa zei: De mandekking van onze centrale verdedigers staat toch ook niet op punt vandaag. Klik om te vergroten... schrap 'vandaag' maar uit je zin
JelleCa zei: De mandekking van onze centrale verdedigers staat toch ook niet op punt vandaag. Klik om te vergroten... schrap 'vandaag' maar uit je zin
Général Zantas Well-known member 23 november 2022 #628 Kevin bijna de slechtste man op het veld eigenlijk. Witsel en Tielemans concurrentie geven, denkt em.
Kevin bijna de slechtste man op het veld eigenlijk. Witsel en Tielemans concurrentie geven, denkt em.
J JorisBlack Well-known member 23 november 2022 #629 Mannekes mannekes, zitten we hier te bibberen tegen Canada
Obi Wan Kenobi Well-known member 23 november 2022 #630 Ik zie niet zoveel voetbalmatchen , maar ik heb KDB nog nooit zo slecht geweten
Jarvis Well-known member Crowdfunder FE 23 november 2022 #631 Man, KDB kijkt er gewoon naar. Die heeft er toch echt geen zin in. Dat Onana volgende match moet starten lijkt me ook wel duidelijk.
Man, KDB kijkt er gewoon naar. Die heeft er toch echt geen zin in. Dat Onana volgende match moet starten lijkt me ook wel duidelijk.
W witloof Well-known member 23 november 2022 #634 Witsel, kan die eigenlijk nog lopen? Davies passeert hem steeds alsof het mijn Bomma in haar rolstoel is.
Witsel, kan die eigenlijk nog lopen? Davies passeert hem steeds alsof het mijn Bomma in haar rolstoel is.
makila Well-known member Crowdfunder FE 23 november 2022 #635 Ik ben terug van een kleine powernap. Ik heb niks gemist zeker?
Au79 Well-known member 23 november 2022 #637 Als er een statistiek zou zijn van het aantal passen lateraal of achteruit tegenover vooruit dan is het minstens 75% voor België
Als er een statistiek zou zijn van het aantal passen lateraal of achteruit tegenover vooruit dan is het minstens 75% voor België
Archaos Well-known member Crowdfunder FE 23 november 2022 #638 Opdracht volbracht! 3 punten gehaald, en expres slecht gespeeld, zodat we nog onder de radar blijven en niemand écht rekening met ons houdt! Prima!
Opdracht volbracht! 3 punten gehaald, en expres slecht gespeeld, zodat we nog onder de radar blijven en niemand écht rekening met ons houdt! Prima!