Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
KDB is gewoon ongelukkig over hoe er gespeeld wordt. Wordt dan zelf nog nukkiger en zijn niveau lijdt daar enorm onder. Hopen dat ie zich beter voelt als Lukaku voor hem staat.
We noteren wel: we houden de 0.

Canada: 3x zoveel inwoners als België
Canada: 3x zoveel kansen als België
Eindscore: 1-0 voor België.

Martinez: "Dat was altijd al het plan geweest! Dat noem ik dodelijke efficiëntie" :support:

Nu intern is goe ambras maken onderling en tegen Bobby ingaan en we hebben groeikansen (Thierry drukt zijn meningen toch ook sterk uit en The Verminator (die is er toch bij é?) moet toch iets zeggen nu?)

En Eden gaf mij voor de eerste keer in jaren een glimmer hoop.

Ik vond het een goede match overall, met hoogtepunt heel de 1ste helft. Ik vond dat echt sterk, Canada dat echt kwam opzetten en toch kunnen pareren, met zelf courtois die ons hachje daar eventjes redt...

Match mooi uitgespeeld en in controle gebleven, ondanks fel aandringen van Canada.

Mooi gestart, kop is er af

3 punten binnen tegen een veel energiekere tegenstander (maar met minder kwaliteit).
Dikke pluim voor Courtois, wat is die al zo vaak belangrijk geweest voor de nationale ploeg!

Tegen pakweg Frankrijk (met Mbappe en Dembele op de flanken) zijn we toch wel volstrekt kansloos op deze manier...

KDB is gewoon ongelukkig over hoe er gespeeld wordt. Wordt dan zelf nog nukkiger en zijn niveau lijdt daar enorm onder. Hopen dat ie zich beter voelt als Lukaku voor hem staat.
We noteren wel: we houden de 0.

Ja als je daar een Lukaku in vorm hebt i.p.v. Bats of Openda dan ziet dat er wel helemaal anders uit. Qua duels, bal bijhouden, en scorend vermogen. Al deed Bats het absoluut niet slecht - veel lange ballen waarvan hij er toch veel heeft gewonnen ook.

Ah en ook nog: met dit Canada gaan Marokko en Kroatië het ook lastig hebben hoor.

Ik vond ze verrassend weinig foutjes maken (over alle linies). Hebben zichzelf wel in de vernieling gelopen in de eerste helft, was er aan te zien op het einde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan