Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
In principe mag in dat systeem Eden wat blijven hangen vooraan en moet de linksback Hakimi opvangen, gesteund door de verdedigende middenvelders. Maar goed, Martinez gaat nooit plots een 433 spelen.
Op de gevaarlijke kant van Hakimi-Ziyech moet je dat toch niet zo doen vind ik, nu gaan we daar in principe 3vs2 staan als Onana steun biedt aan Thorgan en Vertonghen

Op de gevaarlijke kant van Hakimi-Ziyech moet je dat toch niet zo doen vind ik, nu gaan we daar in principe 3vs2 staan als Onana steun biedt aan Thorgan en Vertonghen
Kan ik me wel in vinden, met Eden spelen is natuurlijk altijd een beetje risico nemen in verdedigend opzicht.

Fucking Thorgan Hazard die de voorkeur krijgt op Trossard. Opnieuw: Leandro, pak uw koffers ipv met die kutspanjaard te blijven.

Castagne op die RCB positie is wel een serieuze gok vind ik. Ik wil daar ook de uitleg wel eens achter horen :unsure:
Hopelijk draait het goed uit, maar ik krijg er nu alvast geen geruststellend gevoel bij :p

Fucking Thorgan Hazard die de voorkeur krijgt op Trossard. Opnieuw: Leandro, pak uw koffers ipv met die kutspanjaard te blijven.
Mja dat is als linker wingback, met ook veel defensieve taken dus. Trossard moet je aanvallend opstellen (i.p.v. Eden dus)

Onana, Thorgan en Meunier in de basis.

Hij kan dus toch veranderen. Al lijkt me die transitie op basis van balbezit niet het beste idee om zo voor het eerst uit te proberen op een WK.
Ander personeel, zelfde organisatie.
Courtois - Castagne, Toby, Vertonghen - Meunier, Onana, Witsel, Hazard - Hazard, Bats, de Bruyne

Voorspelling: iedereen gaat kakken op Onana omdat hij verzuipt omwille van het feit dat Witsel naar een match kijkt ipv er aan mee te doen

Ik vind het spijtig dat we met een bang hart tegen gvd Marokko moeten spelen. 4 jaar geleden zou de hamvraag zijn met hoeveel doelpunten verschil we gingen winnen 🥲

Onana, Thorgan en Meunier in de basis.

Hij kan dus toch veranderen. Al lijkt me die transitie op basis van balbezit niet het beste idee om zo voor het eerst uit te proberen op een
De verwachte wissels a la Martinez , hij heeft het ook niet voor Carrasco , blijkbaar ook niet voor Dendoncker .

Ale hopen op een lange bal van Toby naar Michy . 1 kans is genoeg 👍

Misschien moeten we gewoon aanvaarden dat Bobby wil dat de gouden generatie als collectief faalt.
Standaard op het wedstrijdblad Vertonghen, Toby, Witsel, Eden: samen uit, samen (snel) thuis.
:unsure:

Eden die start kan ik begrijpen, waar gaat die anders ritme opdoen bij burger king ?

1 zekerheid, in Bxl is’t weer koekenbak straks

Eden die start kan ik begrijpen, waar gaat die anders ritme opdoen bij burger king ?

1 zekerheid, in Bxl is’t weer koekenbak straks
Klopt, een WK is natuurlijk een plek om ritme op te doen :unsure:

De enige logica die iets of iets kan betekenen is het feit dat Hazard als sub brengen absoluut nutteloos is. Dus dan is het beter een uur hem zien knoeien en Trossard het laten rechttrekken met een invalbeurt. Ik volg die logica zelf niet maar dat is de enigste uitleg die je er aan kan geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan