[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Bij ons is dit weer uitzonderlijk natuurlijk, in Qatar heb je gewoon elke dag snikheet weer het is namelijk een woestijn land. Als je toernooi 5 weken duurd lijkt het me straf dat je in Europa 5 weken lang een hittegolf gaat hebben.
 
Mss moeten we toch hopen op tweede te worden. Zit je aan de "goede" kant van de tabel. Zeker als Colombia ook nog voor Portugal blijft.
 
Terug
Bovenaan