[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Ging normaal vanavond een stapke zetten met die van mij maar ze is ziek dus ja, ik ga het wel riskeren om op te staan.
Kan ik namiddag ook wat slapen, want de schoonmoeder blijft hier paar dagen slapen omdat we airco hebben.
 
Vraag me af waarom Diego Moreira niet in de basis zit. Ons elftal ontbreekt zo iemand.
Die zou ik ook graag eens zien op de rechtsbuiten positie, iemand met een actie, snelheid, diepgang. En kan ook wisselen van flank met Doku (als die speelt) zodat we dan 2 wingers hebben die buitenom kunnen
 
Ik ga gewoon de wekker zetten om 04:45 en dan zie ik het wel. Als ik wakker wordt kijk ik de match live, anders uitgesteld.

Hopelijk blijft famtam gewoon in z'n bed liggen.
 
ik zit hier vooral te bidden dat die Vanaken niet wordt opgesteld.
Ik hoop van wel, zou goed zijn om het debat Vanaken wat te laten rusten.

Speelt hij een slechte match kunnen we er ook over zwijgen dan.
Speelt hij een goede match kunnen we beginnen over een transfer naar Madrid.
 
Niet gedacht dat we terug in deze fase gingen belanden, maar Mathematisch kan het nog, moest het uitmonden op een gelijkspel.
 
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win"

Zeker weten dat ik opsta, #tousensemble godverdekke.
 
Hier wordt uiteraard de wekker gezet om de match live te bekijken! Ik hoop alleen dat mijn zoontje mij niet nóg veel vroeger wakker roept, om te vragen wanneer de match begint. :unsure:
 
Ik ga bij ben kameraad gaan kijken, dus al om 4u15 opstaan!

Aan alle bakkers. Ok, jullie gaan maar om 6u open. Maar pak dan ook niet uit met die match. Dat mag je enkel als je om pakweg 4u30 opendoet. 😋
 
Ik ga bij ben kameraad gaan kijken, dus al om 4u15 opstaan!

Aan alle bakkers. Ok, jullie gaan maar om 6u open. Maar pak dan ook niet uit met die match. Dat mag je enkel als je om pakweg 4u30 opendoet. 😋
Ik ga bij mijn ouders kijken, buiten op het terras met wat volk op een grote TV, zoals elke match.
Normaal is dat met een pintje, maar nu met spek met eitjes :love:.
 
Terug
Bovenaan