Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zou ik ook graag eens zien op de rechtsbuiten positie, iemand met een actie, snelheid, diepgang. En kan ook wisselen van flank met Doku (als die speelt) zodat we dan 2 wingers hebben die buitenom kunnenVraag me af waarom Diego Moreira niet in de basis zit. Ons elftal ontbreekt zo iemand.
Ik hoop van wel, zou goed zijn om het debat Vanaken wat te laten rusten.ik zit hier vooral te bidden dat die Vanaken niet wordt opgesteld.
Zijn laatste invalsbeurt was dramatisch.Speelt hij een slechte match kunnen we er ook over zwijgen dan.
Gewoon ook omdat dat een correct argument is?Zijn laatste invalsbeurt was dramatisch.
Maar dan lag het weer aan "omdat we met 10 speelden".
Januzaaaaaaaay!Niet rekenen, gewoon knallen![]()

Ik ga bij mijn ouders kijken, buiten op het terras met wat volk op een grote TV, zoals elke match.Ik ga bij ben kameraad gaan kijken, dus al om 4u15 opstaan!
Aan alle bakkers. Ok, jullie gaan maar om 6u open. Maar pak dan ook niet uit met die match. Dat mag je enkel als je om pakweg 4u30 opendoet.![]()
.