Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eddy is professioneel commentator dus het verbaasde mij van hem. Maar misschien becommentarieert hij liever basketbalmatchen.Ik ook ni![]()
Dat zal nog altijd diezelfde uit 2002 zijn vermoed ik.Ze moeten wel hun kapper ontslaan want dat geblondeerde haar trekt op niks.
Ze moeten wel hun kapper ontslaan want dat geblondeerde haar trekt op niks.
En dan hebben ze hun kleren nog aan.Haha de helft van die ploeg ziet er uit als straatvechters die recht uit de favelas komen. Rare kapsels, rare tattoos, zo types die je liever niet tegen komt 's nachts in een steegje.
Ronaldo, Roberto Carlos, Kaka, CafuDikke Ronaldo is er ook bij. Dat was nog eens een voetballer.
Dikke Ronaldo is er ook bij. Dat was nog eens een voetballer.

Yann Sommer en Nico Elvedi kunnen niet trainen vandaag bij Zwitserland wegens een verkoudheid en wijzen naar de airco als schuldige. Ook Braziliaanse spelers hebben al geklaagd over de airco en de impact ervan op hun fitheid.
Afin, gelezen op twitter van mensen die voor de media werken in die landen.
Speelde Kaka op het WK 2002?Ronaldo, Roberto Carlos, Kaka, Cafu
Wat een ploeg was dat!
Dat waren de mannen die maandag oa op de tribune zaten en ze in beeld namenSpeelde Kaka op het WK 2002?
Daar herinner ik me niets meer van.
En, je bent Rivaldo vergeten.

heeft 1x mogen invallen en tijdens de finale stond hij klaar maar kwam de wissel niet (beetje zoals Benteke tegen Italie op het EK)Speelde Kaka op het WK 2002?
Speelde Kaka op het WK 2002?
Kaka heeft nooit met Rivaldo in de ploeg gespeeld op een WK, tenzij enkele korte minuten als invaller in 2002. Rivaldo was 2002, Kaka was 2006. En in 2006+2010 werden ze in de kwartfinale reeds uitgeschakeld. Zoveel heeft Kaka de ploeg dus niet bijgebracht. 3R, dat was het dreamteam.