Geen idee of het spelbeeld anders was dan tegen Spanje, maar die twee goals waren dikke flaters van Uruguay uit. De Zuid-Amerikanen zijn fucked, ze moeten winnen van Spanje of ze lopen de kans om uitgeschakeld te worden.
Benieuwd of Kaapverdië tegen Saudi Arabië gaat aanvallen. Bij winst zijn ze altijd rechtstreeks geplaatst voor de volgende ronde. dat zou wel een enorme stunt zijn.