[Groep H] Spanje, Uruguay, Saoedi-Arabië, Kaapverdië

Prono 3-1 maar dat zal geen waar zijn aan dit tempo. Had hun toch ingeschat als sterk voor een land zonder klassieke voetbaltraditie, in het verleden al iets laten zien.
 
Wat een niveau van SA zeg. Hoe die tweede goal daar tot stand komt, jongens toch :laugh: Olmo trapt in eerste instantie richting de cornervlag en om de één of andere reden valt die bal voor de voeten van Oyarzabal die hem binnentrapt.
 
Kijk eens aan, ik heb een doelpunt voor Kaapverdie in mijn pronostiek, en nog tijd genoeg voor Uruguay om er 4 te maken!
 
Geen idee of het spelbeeld anders was dan tegen Spanje, maar die twee goals waren dikke flaters van Uruguay uit. De Zuid-Amerikanen zijn fucked, ze moeten winnen van Spanje of ze lopen de kans om uitgeschakeld te worden.

Benieuwd of Kaapverdië tegen Saudi Arabië gaat aanvallen. Bij winst zijn ze altijd rechtstreeks geplaatst voor de volgende ronde. dat zou wel een enorme stunt zijn.
 
Geen idee of het spelbeeld anders was dan tegen Spanje, maar die twee goals waren dikke flaters van Uruguay uit. De Zuid-Amerikanen zijn fucked, ze moeten winnen van Spanje of ze lopen de kans om uitgeschakeld te worden.

Benieuwd of Kaapverdië tegen Saudi Arabië gaat aanvallen. Bij winst zijn ze altijd rechtstreeks geplaatst voor de volgende ronde. dat zou wel een enorme stunt zijn.
Een gelijkspel is wellicht voor Kaapverdië ook al meer dan genoeg. Saudi Arabië moet winnen. Maar het is wel zo goed als zeker dat één van de twee ploegen doorgaat. De kans is zelfs groot dat dat voor plaats 2 zal zijn en dat ze zo zullen uitkomen tegen Argentinië want Uruguay moet minstens een punt pakken tegen Spanje wil het nog een kans maken. Voor Argentinië om tegen Spanje of Uruguay uit te komen, moet Uruguay winnen. Of Uruguay gelijkspelen tegen Spanje EN Kaapverdie ook gelijkspelen tegen Saudi Arabië (en met meer doelpunten gemaakt natuurlijk ook of betere disciplinaire record (minder of evenveel gele kaarten mocht aantal doelpunten gemaakt hetzelfde zijn).*

Ik verwacht dat de Saudi's meer gaan proberen aanvallen en dat de Kaapverdiërs dus op de counter zullen loeren.

*ervan uitgaande dat argentinië de groep wint natuurlijk
 
Terug
Bovenaan