[Groep I] Frankrijk, Senegal, Irak, Noorwegen

Er is weldegelijk contact hoor.

Licht ja, maar voldoende om aan die snelheid Mbappé uit balans te brengen.

Voor mij gewoon nog steeds penalty.

Toch wat tricky vind ik. De tackle (schuin langs achter) blokkeert de route en het linkerbeen van Mbappé. Gewoon heel domme tackle al sowieso.

Zijn linkerbeen werd wel geraakt door de heup, maar dat die ref durft zeggen dat Mbappe het contact initieert is wel meer dan een brug te ver.

Jongens er was duidelijk wel contact he.
Zuivere penalty en die uitleg van de scheidsrechter was compleet bullshit. Mbappe kijkt puur naar de bal imo en niet eens naar zijn tegenstander

Ik vind dit toch echt wel een penalty hoor. En ik haat de Fransen.

Mbappé is op snelheid en Mané komt daar als een gek ingegleden en heeft geen bal. Akkoord dat hij ook niet Mbappé onderuit schoffelt, maar zijn actie wordt wel compleet afgebroken en onmogelijk gemaakt door die tackle los naast de bal.

Ik vind dit toch echt wel een penalty hoor. En ik haat de Fransen.

Mbappé is op snelheid en Mané komt daar als een gek ingegleden en heeft geen bal. Akkoord dat hij ook niet Mbappé onderuit schoffelt, maar zijn actie wordt wel compleet afgebroken en onmogelijk gemaakt door die tackle los naast de bal.
Dit + het feit dat Mbappé de tackle nog probeert de ontwijken. Doet die dat niet dan pakt Mané hem gewoon vol.

Terug
Bovenaan