Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Rudy heeft dat goed gezien, dat wil hij niet en daarom liet hij muppets als Meunier en Onana staan...Als wij onze groep winnen dan bestaat de kans dat we tegen de 3e van deze poule uitkomen

Mendy heeft nooit bij United gespeeld1ste helft barslecht
2e helft: wereldkampioen is gekend
Dit Senegal haalt ook niet het niveau dat ze moeten halen, vooral 2e helft doen ze niets. Doen niets met de kansen die ze kregen.
Niveau van de doelmannen (allebei) is ook slecht. Maignan moet de bal hebben. Mendy mocht er minstens één, misschien zelfs 2 pakken. Afgedankt bij Man United voor een reden.

Ik verwar hem met Onana. Maar Mendy bij Chelsea was hetzelfde probleem als Onana bij Man United.Mendy heeft nooit bij United gespeeld
Die 3-1 kon hij beter verwerkt hebben ja, maar wat die misdoet bij de 1-0 of 2-0 mag je mij toch eens uitleggen. Zijn uitstekende parades toen het 0-0 vergeten we trouwens voor de rest?
En Maignan is gewoon een goede keeper. Je kijkt nooit Milan zeker? Maakt ocharme eens een inschattingsfoutje op een loeihard schot en 't is een slechte doelman.![]()
Volgens jij moet jij toch een beter je research gaan doen hoor. Mendy was één van de redenen dat Chelsea de CL won onder Tuchel. Vervolgens is hij daarna poen gaan scheppen in de zandbak.Ik verwar hem met Onana. Maar Mendy bij Chelsea was hetzelfde probleem als Onana bij Man United.
Nu moet je mij geen woorden in de mond leggen. Je noemt Maignan slecht. Iets dat gewoon bullshit is want dat is gewoon een (zeer) goede doelman. Er waren 4 jaar geleden al mensen die opteerden om Lloris te vervangen door hem.Als je vindt dat Maignan een goede match keept dan heb je een andere match gezien.
Maar goed, blijkbaar mag ik hier al niet meer zeggen dat iemand een slechte match keept.
Maignan was gisteren echt wel niet goed en niet alleen bij het doelpunt. Maar normaal gezien is het wel een goeie doelman (niet voor niets al meer dan 200 matchen bij Milan)Nu moet je mij geen woorden in de mond leggen. Je noemt Maignan slecht. Iets dat gewoon bullshit is want dat is gewoon een (zeer) goede doelman. Er waren 4 jaar geleden al mensen die opteerden om Lloris te vervangen door hem.
Je mag hier trouwens zeker je mening neerpennen, maar jouw post slaat kant noch wal. Mendy keepte gewoon een goede wedstrijd tot die 3-1, daar kon hij zoals ik al zei meer mee doen, maar 't is ook geen zware blunder hoor.
En Maignan maakt idd een grotere fout, maar dat maakt hem niet per definitie een slechte doelman.
Tegen die achterlijn die kansen bij elkaar voetballen is een prestatie die minstens 35 vd deelnemende landen nooit bij elkaar voetballen. En daar reken ik België bij trouwens.Dit Senegal haalt ook niet het niveau dat ze moeten halen, vooral 2e helft doen ze niets. Doen niets met de kansen die ze kregen.
Wie was er nu tegen de uitbreiding van het aantal teams op een WK.
Die critici worden ook direct de mond gesnoerd.
Noorwegen mag heel blij zijn dat het hier 2-1 voorstaat en dat de keeper van Irak een blunder maakt maar het had even goed 2-1 voor Irak kunnen staan.
hier ook 2-1Ik dacht bij momenten dta iemand de match doorspoelde, zo snel was Frankrijk. Holy shit wat hebben die fysieke overheersing doorheen de gehele ploeg. Senegal heeft dat lang nog kunnen matchen, maar tegen het einde waren die piepedood.
Ook kut want ik had 2-1 als prono. Besluit Mendy even een vlieg te vangen.

Net daarom is het doodzonde dat Deschamps die altijd zo retesaai laat voetballen.Ik dacht bij momenten dta iemand de match doorspoelde, zo snel was Frankrijk. Holy shit wat hebben die fysieke overheersing doorheen de gehele ploeg. Senegal heeft dat lang nog kunnen matchen, maar tegen het einde waren die piepedood.
Ook kut want ik had 2-1 als prono. Besluit Mendy even een vlieg te vangen.
Doodzonde? Van mij mogen daar celstraffen op staan. Met een enkelband kan ik ook nog leven. Als die man maar wegblijft van deze selectie!Net daarom is het doodzonde dat Deschamps die altijd zo retesaai laat voetballen.