Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE Gisteren om 23:16 #141 Ja zeg, waarom kunnen onze Rode Duivels eigenlijk niet wat Mbappé en Messi wel kunnen?
Obi Wan Kenobi Well-known member Vandaag om 00:02 #142 Sir.Killalot zei: Ja zeg, waarom kunnen onze Rode Duivels eigenlijk niet wat Mbappé en Messi wel kunnen? Klik om te vergroten... Zoveel geld heeft de KBAB niet hoor Mopje e
Sir.Killalot zei: Ja zeg, waarom kunnen onze Rode Duivels eigenlijk niet wat Mbappé en Messi wel kunnen? Klik om te vergroten... Zoveel geld heeft de KBAB niet hoor Mopje e
marcel Well-known member Vandaag om 00:28 #143 Sir.Killalot zei: Ja zeg, waarom kunnen onze Rode Duivels eigenlijk niet wat Mbappé en Messi wel kunnen? Klik om te vergroten... omdat wij geen Mbappé of Messi hebben. niet toevallig de spelers waartegen we eruit gingen in 2014 en 2018
Sir.Killalot zei: Ja zeg, waarom kunnen onze Rode Duivels eigenlijk niet wat Mbappé en Messi wel kunnen? Klik om te vergroten... omdat wij geen Mbappé of Messi hebben. niet toevallig de spelers waartegen we eruit gingen in 2014 en 2018