[Groep J] Argentinië, Algerije, Oostenrijk, Jordanië

Oostenrijk en Jordanie zijn haalbaar voor Algerije nu.

Beginnen met een nederlaag is zuur. Maar Algerije kan zich herpakken tegen Oostenrijk en Jordanie.

Argentinie is verleden tijd.
Opzich is Algerije redelijk goed. Hebben destijds in 2019 de Afrika Cup gewonnen, en twee maal Senegal verslagen.

Ik denk dat de 2de plaats tussen Oostenrijk en Algerije zullen zijn.

2019, da's 7 jaar geleden he. een (half) jaar nadat wij derdes werden in Rusland.
ik vond daar toch niet veel in zitten tegen Argentinië

Door Janneke en Mieke toe te laten op het WK krijg je wel scheve statistieken. Veel van deze matchen en bijhorende doelpunten/hattricks hadden eigenlijk nog in de voorrondes moeten plaatsvinden. Beetje grof naar al die hardverdiende doelpunten uit het verleden die nu tegen landen gescoord worden die eigenlijk niet op het WK thuishoren.
Kloses eerste drie goals op een WK kwamen ook in een 8-0 zege tegen Saudi-Arabië in 2002. Algerije is zeker ook geen voetbaldwerg. Vroeger waren er ook maar 16 of 24 ploegen op een WK, dus de statistieken worden sowieso scheefgetrokken. Tijden veranderen nu eenmaal. Vroeger werden er gemiddeld ook meer doelpunten gescoord dan tegenwoordig omdat voetbal gewoon anders gespeeld werd, daar kan je ook over beginnen. Uiteindelijk is het het aantal doelpunten dat telt.

Altijd rode kaart inderdaad, kan me moeilijk inbeelden dat iemand anders hier geen rood voor krijgt.

Laatst bewerkt:
Oostenrijk ook wel zwakker dan verwacht.

Jordanië zeer vinnig en snedig, maar spelen vooral op de counter. Toch benieuwd of die ploegen dat kunnen doortrekken in het ganse toernooi of dat dit soort prestaties vooral omwille van de openingsmatch/eerste match op een WK zijn. Want als ze altijd zo spelen, is het vreemd dat ze dan in hun kwalificatieronde nooit een echte rol van betekenis spelen.
Ja, vooraf dacht ik dat Oostenrijk Argentinië het nog wel eens flink lastig kon maken.

Kan nog altijd natuurlijk. We moeten ons ook niet té blindstaren op deze match. Hier moesten ze het spel maken, tegen Argentinië zijn ze de underdog.

Ja, vooraf dacht ik dat Oostenrijk Argentinië het nog wel eens flink lastig kon maken.

Kan nog altijd natuurlijk. We moeten ons ook niet té blindstaren op deze match. Hier moesten ze het spel maken, tegen Argentinië zijn ze de underdog.

Oostenrijk speelde zwak, maar dat kon ook zijn wegens die snedigheid en de inzet van Jordanie. We zagen dat wanneer Jordanie de fut er niet meer voor had, ze niet meer in het spel voorkwamen en Oostenrijk zonder problemen de wedstrijd controleerde.
Argentinie zal volgens mij nooit zo fel en snedig aan de wedstrijd beginnen, dus dat zal een andere wedstrijd zijn.

Wat betekenen die records nu nog als ze Janneke en Mieke op een WK gaan toelaten?

Kloses eerste drie goals op een WK kwamen ook in een 8-0 zege tegen Saudi-Arabië in 2002. Algerije is zeker ook geen voetbaldwerg. Vroeger waren er ook maar 16 of 24 ploegen op een WK, dus de statistieken worden sowieso scheefgetrokken. Tijden veranderen nu eenmaal. Vroeger werden er gemiddeld ook meer doelpunten gescoord dan tegenwoordig omdat voetbal gewoon anders gespeeld werd, daar kan je ook over beginnen. Uiteindelijk is het het aantal doelpunten dat telt.

Letterlijk enkele posts hierboven :unsure:

Is wel echt gewoon donkerrood, wat doet die daar nu? Ik kan moeilijk geloven dat het bewust is, dus die zet zijn voet gewoon verkeerd?
Onbegrijpelijk voor mij dat de VAR niet ingrijpt.

Terug
Bovenaan