MisterV
Well-known member
FTFYAls ik euh met mijn mond nog bebalde regionen verken
"Oefenen" op die voortplanting hopelijk wel!Sorry voortplanting staat niet op mijn agendaDan gaat hij iemand anders moeten zoeken
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FTFYAls ik euh met mijn mond nog bebalde regionen verken
"Oefenen" op die voortplanting hopelijk wel!Sorry voortplanting staat niet op mijn agendaDan gaat hij iemand anders moeten zoeken
![]()
Lol! Niet enkel daar!FTFY
"Oefenen" op die voortplanting hopelijk wel!
Kleine konijntjes ook niet op mijn agenda, dusSorry voortplanting staat niet op mijn agendaDan gaat hij iemand anders moeten zoeken
![]()
.
Dat gaat hier plots wel rap met jullie!Als ze zo heet zouden staan als hun mama en papa, dan gaan ze zich doodneuken...![]()
Ja @Slyke wat zeg je nuDat gaat hier plots wel rap met jullie!

Voor iedere dag van de toekomst...
Geen kans onbenut laten zeg

Die ligt al ver in dromenland@Mulan is gaan slapen, zekers?
En meneer profiteert er van...Die ligt al ver in dromenland
K zal eens naast mij kijken of ze al droomt (over mij)Die ligt al ver in dromenland

Links of rechts kijken?K zal eens naast mij kijken of ze al droomt (over mij)![]()
Nee jullie konden nu niet afspreken, leugenaar!K zal eens naast mij kijken of ze al droomt (over mij)![]()
Als de nood hoog is kan alles.Nee jullie konden nu niet afspreken, leugenaar!
Ik zie je nochtans niet, doe mijn blinddoek eens af!
Daarom dat ik het vroeg!
Nope. Dat is niet ons afgesproken stopwoord!Ik zie je nochtans niet, doe mijn blinddoek eens af!
En er zijn al stopwoordjes en alles?Nope. Dat is niet ons afgesproken stopwoord!