Slyke
Well-known member
Best, want daar kunnen ze nogal overdrijven soms (sommigen...)...Daarom dat ik het ook in zwam post en niet in het dating topic![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best, want daar kunnen ze nogal overdrijven soms (sommigen...)...Daarom dat ik het ook in zwam post en niet in het dating topic![]()

Ja bestDaarom dat ik het ook in zwam post en niet in het dating topic![]()
Ik zou jullie 2 wel eens bezig willen zien (nee! niet seksueel) 
Excuseer, zo snel zwicht ik niet voor iemand hoor. En liefde op het eerste gezicht is me nog nooit overkomen

Loop jij zomaar met uw spoilerke te zwaaien wanneer je met iemand afspreekt zonder intenties?Dus je bent bang dat als ik @xAnyana zonder intenties in het echt zie ze toch gaat bezwijken voor mijn spoilerke euh charmes?
NOG niet…Excuseer, zo snel zwicht ik niet voor iemand hoor. En liefde op het eerste gezicht is me nog nooit overkomen![]()
Proefondervindelijk merk ik dat dat toch wel degelijk werkt.Loop jij zomaar met uw spoilerke te zwaaien wanneer je met iemand afspreekt zonder intenties?
Als ik afga op mijn ervaringen is de kans heel klein!NOG niet…![]()
Te schattig om te geloven bij momenten.Ik zou jullie 2 wel eens bezig willen zien (nee! niet seksueel)![]()

Maar niet onbestaande!Als ik afga op mijn ervaringen is de kans heel klein!
Ben je dat wel zeker?Ja bestIk zou jullie 2 wel eens bezig willen zien (nee! niet seksueel)
![]()

Te schattig om te geloven bij momenten.
Double date?![]()

NeeMaar niet onbestaande!
Ben je dat wel zeker?![]()

Tijd voor een double date!

Nee niet zo’n double date!!!Tijd voor een double date!![]()
Dat maak jij er weer van met uw fantasietjes hé! Ik heb het over iets gaan drinken. chocomelkNee niet zo’n double date!!!
Met uwe voze smiley erbij! Ge weet het goed genoeg.Dat maak jij er weer van met uw fantasietjes hé! Ik heb het over iets gaan drinken. chocomelk![]()

Hou u eens in he zeg wtf!@Mulan weet al veel langer dat ik een stoute sloeber ben hoor
Voor mij wel wat anders dan chocomelk hoor, het zou niet bevorderlijk zijn voor de luchtkwaliteit![]()
Hij blijft maar minpunten verzamelen he, Ongehoord!!!Hou u eens in he zeg wtf!