Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Daarom dat ik het ook in zwam post en niet in het dating topic 😘
Ja best :D Ik zou jullie 2 wel eens bezig willen zien (nee! niet seksueel) :p
Dus je bent bang dat als ik @xAnyana zonder intenties in het echt zie ze toch gaat bezwijken voor mijn spoilerke euh charmes?

Ze mag zij maar ik ga toch 100% voor @Mulan hoor.
Excuseer, zo snel zwicht ik niet voor iemand hoor. En liefde op het eerste gezicht is me nog nooit overkomen :p

Voor wie het wil weten, mijn date met @Spiderman is er nog niet van gekomen. We sms'en dagelijks, maar alleen maar om alles af te spreken, alle praktische rompslomp. Het kan soms wel eens niet doorgaan, ik vermoed omdat hij bepaalde regels heeft, maar hij wil niet zeggen welke. Goed, dat houden we wel voor de echte date. Ondertussen ben ik hier al massageolie aan het opsparen dat het niet meer mooi is, want ik blijf erin geloven! Zo'n goeie jongen ben ik ;)

Ik moet nog wel even drie documenten invullen bij de Burgerlijke Stand voor we echt op date kunnen, maar dan zijn we helemaal klaar voor ons eerste vrijblijvende afspraakje. We gaan het wel discreet houden, dus graag jullie begrip daarvoor. Niet meer dan tweemaal daags een update, het moet iets tussen ons blijven, iets om te koesteren.

Terug
Bovenaan