Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor, we bewaren onszelf tot het huwelijk!Hete konijnen

Ik merk het!Nee hoor, we bewaren onszelf tot het huwelijk!![]()

Het is dt-fout met kleine letters.Ik weet dat hij me graag corrigeert, dus maak ik voor zijn plezier af en toe een foutje.![]()

#grammarnaziHet is dt-fout met kleine letters.![]()
#grammarnazi

Sorry, dat gaat niet. Once you go Loser, you'll never be a cruiser. Je zult me niet meer kunnen vergeten.We zullen eens een los seksueel contact hebben om het uit te praten![]()
Sorry, dat gaat niet. Once you go Loser, you'll never be a cruiser. Je zult me niet meer kunnen vergeten.
Zo lang de slappe lach?Na mijn 3 vuisten loopt ge een week niet meer te goei manneke
Had jij geen nieuwe relatie?![]()

Ik hou van jonger maar niet TE jong!En heel toevallig is Spiderman ondertussen ook iets meer dan een week gebanned.![]()
En van humor in de slaapkamer.en van efficiënt communiceren![]()
Getuige de 15.616 geplaatste berichtenIk hou van jonger maar niet TE jong!
en van efficiënt communiceren![]()

Zullen we straks even bellen?Ik hou van jonger maar niet TE jong!![]()
en van efficiënt communiceren![]()

Wat een gelul weer. De een zal content zijn dat hij die taart heeft geproefd en voor zichzelf uitgemaakt hebben dat hij nooit nog een andere taart moet proeven om te weten dat hij gelooft dat deze het lekkerst is en een ander wil gewoon andere taarten blijven proeven, zelfs al zijn die minder lekker. Smaken en goesten verschillen nu eenmaal, deal with it.
twas misschien een oude taart?Das waar, ma kheb toch eens een taartje gehad da zei: "ik wil alleen maar da je mij proeft, als ge mij gaat blijven eten"
Ja das wel ne moeilijken.
Dan zei ze: "gaje mijne glazuur er eens aflekken?"
En kmoest zeggen, dak gene glazuur lust, terwijl da ik da normaal super lekker vind, maar bij haren glazuur waren ze de gla vergeten...
Dus kwas ik toch content dak geproeft had voor dak ze serveerde aan mijn familie
Die me een lief hebben opgeleverd.Getuige de 15.616 geplaatste berichten
![]()

twas misschien een oude taart?