Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
hitler-nein-nein-gif-7.gif

Leugens!
Ik ben enkel consequent streng voor anderen maar niet voor mijzelf. :unsure:

🥰

Laatst bewerkt door een moderator:
Had jij geen nieuwe relatie? :sneaky:

Als we nu puur van gemiddeld 100ckal/"beurt" uit gaan en dat je 7000ckal moet verbanden om 1kg lichter te worden: het ligt niet daar alleen aan! :eviltongue:

Ik hou van jonger maar niet TE jong! :fingerguns_r:

en van efficiënt communiceren :unsure:
Zullen we straks even bellen?
Zullen we communiceren over de gebeurtenissen die zich tijdens de afgelopen 12 uur hebben voltrokken via een Whatsapp bericht?
...
Godverdoeme, toxische bitch!

Allé nu, daar vallen de leggings toch spontaan van tot aan de enkels? :unsure:

Wat een gelul weer. De een zal content zijn dat hij die taart heeft geproefd en voor zichzelf uitgemaakt hebben dat hij nooit nog een andere taart moet proeven om te weten dat hij gelooft dat deze het lekkerst is en een ander wil gewoon andere taarten blijven proeven, zelfs al zijn die minder lekker. Smaken en goesten verschillen nu eenmaal, deal with it.

Das waar, ma kheb toch eens een taartje gehad da zei: "ik wil alleen maar da je mij proeft, als ge mij gaat blijven eten"

Ja das wel ne moeilijken.
Dan zei ze: "gaje mijne glazuur er eens aflekken?"

En kmoest zeggen, dak gene glazuur lust, terwijl da ik da normaal super lekker vind, maar bij haren glazuur waren ze de gla vergeten...

Dus kwas ik toch content dak geproeft had voor dak ze serveerde aan mijn familie

Das waar, ma kheb toch eens een taartje gehad da zei: "ik wil alleen maar da je mij proeft, als ge mij gaat blijven eten"

Ja das wel ne moeilijken.
Dan zei ze: "gaje mijne glazuur er eens aflekken?"

En kmoest zeggen, dak gene glazuur lust, terwijl da ik da normaal super lekker vind, maar bij haren glazuur waren ze de gla vergeten...

Dus kwas ik toch content dak geproeft had voor dak ze serveerde aan mijn familie
twas misschien een oude taart?

Terug
Bovenaan