Mulan
Well-known member
Daar kan ik weinig tegenin brengen eigenlijk'k Vind dat ook leuk maar als het goed klikt op verschillende vlakken met mijn toekomstige partner dan hoeft dat helemaal niet![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar kan ik weinig tegenin brengen eigenlijk'k Vind dat ook leuk maar als het goed klikt op verschillende vlakken met mijn toekomstige partner dan hoeft dat helemaal niet![]()

Dan smelt ik misschien voor zijn ogen, looks en prachtig karakter. Wat boeit de lengte danDaar kan ik weinig tegenin brengen eigenlijk![]()

Kansloos, @straight_sixDan smelt ik misschien voor zijn ogen, looks en prachtig karakter. Wat boeit de lengte dan![]()

Geen minimumlengte vereist dan?Dan smelt ik misschien voor zijn ogen, looks en prachtig karakter. Wat boeit de lengte dan![]()
GohGeen minimumlengte vereist dan?
We gaan nu ook niet extreem gaan he
@Tomski we’re (back) in the gameGohWe gaan nu ook niet extreem gaan he
Maar dan is +/- dezelfde lengte geen issue.

Maar kleiner dan jou kan?GohWe gaan nu ook niet extreem gaan he
Maar dan is +/- dezelfde lengte geen issue.
Mja even groot of 2cm kleiner zal bijna geen verschil zijn. Maar nu ook niet keiveel heMaar kleiner dan jou kan?
Hoor dat toch vaak als afknapper bij vrouwen of ambetant voor mannen als de vriendin groter is
(denk ik)Hohja als je graag hakken draagt worden die 2 cm mss 6 à 8 cm.Mja even groot of 2cm kleiner zal bijna geen verschil zijn. Maar nu ook niet keiveel he(denk ik)
Mja ik draag bijna nooit hakkenHohja als je graag hakken draagt worden die 2 cm mss 6 à 8 cm.
En deftige hak is al snel 7-9cm.Phuu ze heeft kleine borsten. She's all yours.Kansloos, @straight_six![]()
Ew nen light theme gebruiker
Een dark theme werkt niet zo lekker voor mijn uber graphic skillzzzzzzEw nen light theme gebruiker
en in praktijk niet?Waarom tag je mij niet? In theorie ben ik hetro, dat is toch uwe fetish...

en in praktijk niet?![]()
NeverVoilà se, zo snel gaat dat hier, ik word gewoon ingeruild!![]()