Idd, de snoepers!De meeste mannen hebben hier dan ook een serieuze relatie denk ik. Zeveren vanachter een scherm is zeer gemakkelijk natuurlijk![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, de snoepers!De meeste mannen hebben hier dan ook een serieuze relatie denk ik. Zeveren vanachter een scherm is zeer gemakkelijk natuurlijk![]()
Dus je moest uw schoonvader doen?In mijn eerste jaren met de madam was het continue PAP
Je wil serieus genomen worden?
Nu je dat zegt.. Eet jij dat zwart ding op die op een Aldi pizza ligt?hehe pruimen
das een olijf he fluppie. En olijven zijn bah.Nu je dat zegt.. Eet jij dat zwart ding op die op een Aldi pizza ligt?
Ja.. De pizza zelf is idd 1 brok kwaliteit.das een olijf he fluppie. En olijven zijn bah.

ge doet mij er in ieder geval aan denken dat ik morgen langs den aldi moet. i`m out of pizza and lasagna.Ja.. De pizza zelf is idd 1 brok kwaliteit.![]()
Beter 1 sausage in the hand dan 10 in the hole.en dat brengt ons bij de zwamdate vraag van de dag: sausage in the hole of niet?
wellicht van boke trek)Exits horen NIET als entrance gebruikt te worden, heb ik alvast laten tatoeëren...en dat brengt ons bij de zwamdate vraag van de dag: sausage in the hole of niet?

Dus jij gebruikt dan uitsluitend je mond?Exits horen NIET als entrance gebruikt te worden, heb ik alvast laten tatoeëren...![]()
Da's ook nen exit strikt genomen #kotsworstDus jij gebruikt dan uitsluitend je mond?

Gino is kingik word altijd vrolijk van mensen die slappe lach krijgen op de tv
Ah ik vergat nog de tittyfuck. Dat is anders ook wel plezant. En ik heb gehoord dat je grote borsten hebtDa's ook nen exit strikt genomen #kotsworst![]()

Word travels fast....Ah ik vergat nog de tittyfuck. Dat is anders ook wel plezant. En ik heb gehoord dat je grote borsten hebt![]()
Tijd voor een frisse blondine in de handMannen, tis weekend hé.