Zie je hoe betrouwbaar hij is @xAnyana? Als je troost nodig hebt, stuur maar een PM! Die twee kunnen intussen wat fotootjes uitwisselen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie je hoe betrouwbaar hij is @xAnyana? Als je troost nodig hebt, stuur maar een PM! Die twee kunnen intussen wat fotootjes uitwisselen.

En @Mulan dan? Zomaar overschakelen op een ander?Zie je hoe betrouwbaar hij is @xAnyana? Als je troost nodig hebt, stuur maar een PM! Die twee kunnen intussen wat fotootjes uitwisselen.
Ik lig hier even strijk...Maar blijkbaar bespeur ik daar toch een onzeker kantje..![]()

@Mulan zit hier te vissen achter een dickpick van u nog voordat ik mijn camera heb bovengehaald!En @Mulan dan? Zomaar overschakelen op een ander?

Van mij krijgt ze het echte werk maar als ze het liever met fotookes doet...Ik doe dat om @Mulan uit de nood te helpen (nu ja, nood...), oldat ze blijkbaar van jou niet veel moet verwachten...

Héél fascinerend die van jou!Voor @Mulan fascinerend genoeg dat een echte niet genoeg is![]()

K zal er anders een strikske rond doen, misschien dat hij dan wel fascinerend genoeg isHéél fascinerend die van jou!
Als ze zelfs al een dick pic van iemand anders aanvaardt!![]()
Schijnheiligaard! Nu ga ik ze wel troostenOoooh...![]()

Gewoon ne knuffel hé vent. Sebiet Mulan aan men deur met een shotgun

Mijn fout niet dat het bij jou wat langer duurt om jouw materiaal in gereedheid te brengen...@Mulan zit hier te vissen achter een dickpick van u nog voordat ik mijn camera heb bovengehaald!![]()
Ah, dacht dat je ging zeggen om daar ne foto van te nemen waar alles op geraakt.Mijn fout niet dat het bij jou wat langer duurt om jouw materiaal in gereedheid te brengen...
Nope, als iemand per se op een ander wil gaan, laat ik hem gaan!Gewoon ne knuffel hé vent. Sebiet Mulan aan men deur met een shotgun![]()
Ik zou nu toch willen vragen uit eigenbelang om hem misschien toch wat tegen te houden?Nope, als iemand per se op een ander wil gaan, laat ik hem gaan!
@Mulan zit allang bij @Slyke![]()
Uiteindelijk wel waar ja.Nope, als iemand per se op een ander wil gaan, laat ik hem gaan!
They always find a wayIk zou nu toch willen vragen uit eigenbelang om hem misschien toch wat tegen te houden?