Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
What about iemand van hetzelfde geslacht?Oei, mag ik geen chocomelk gaan drinken in een publieke ruimte met iemand van het andere geslacht?
Meneer zal ondertussen wel naar parenclubs gaan blijkbaar!![]()
Ik kan ook stoute dingen doen met jou 

Jamaarja, naar die parenclub ga je wel mee hé. We weten allemaal wat ervan komt als jij zonder intenties afspreekt met iemand om een chocomelk te gaan drinkenOei, mag ik geen chocomelk gaan drinken in een publieke ruimte met iemand van het andere geslacht?
Meneer zal ondertussen wel naar parenclubs gaan blijkbaar!![]()
Ik kan nochtans ook stoute dingen doen met jou. Of met allebeiWhat about iemand van hetzelfde geslacht?Ik kan ook stoute dingen doen met jou
Dat komt ervan he @MisterV, ik laat me niet meer vangen aan uw praatjes!![]()

MisterV is onverslijtbaar. Alhoewel, nu ik 40 ben...maar eerst @MisterV verslijten, die woont dichter.![]()

Dikke pech héEigenlijk had ik ook een voorkeur voor iemand zonder kinderen.Maar als ze er zijn, moet je ze er idd bij nemen.
![]()

Jij kan 2 vrouwen zoals Mulan en/of ik niet aan!Ik kan nochtans ook stoute dingen doen met jou. Of met allebei![]()
Net op tijd voor het nieuwe jaar zegt, oh wait, snap...wacht hé, ik ben totaal ni meer mee maar
@Tonerider en @Tanuki_ zijn een koppel?
en @MisterV en @Mulan ook?
sitrep me!

Ja!
Echt?
Merci Tommeke!Ben zo blij voor iedereen
proficiat zoetekes!

Tis nog maar net BG official hoorDas al een tijdje, Mulan en V'ke is nog nie zo lang.

Ja maar 't was hier al vrij duidelijk waar het heenging! Zou me verbazen dat het nog misliepTis nog maar net BG official hoor![]()

Volgens mijn jaarhoroscoop loopt het goed tot in juli!Ja maar 't was hier al vrij duidelijk waar het heenging! Zou me verbazen dat het nog misliep![]()

Link plox, ik wil de mijne zienVolgens mijn jaarhoroscoop loopt het goed tot in juli!![]()