Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frisbee spelen met grote floppies was ook wel leuk.En welke game was dat?
Het floppy-klepje wegtrekken en laten terugschieten? (dat eigenlijk wel plezant was)
das de floppydisk, ik heb het wel degelijk over die slappe, die je als waaier kon gebruiken in de zomer als het erg warm werd op het zolderkamertje.En welke game was dat?
Het floppy-klepje wegtrekken en laten terugschieten? (dat eigenlijk wel plezant was)
Die generatie heb ik net niet bewust meegemaakt.das de floppydisk, ik heb het wel degelijk over die slappe, die je als waaier kon gebruiken in de zomer als het erg warm werd op het zolderkamertje.
Ja ik versta dat wel hoor. Ik speelde toen ook al games. Kijk naar bv Police Quest SWAT, dat was ook volledig FMV.Nu stelt da inderdaad niks meer voor.
Er is dan inderdaad gekozen voor 2d karakters waarmee ge kunt praten, maar die hebben zelden meer dan 2 animation states (praten/niet praten).
Maar ge moet u inbeelden: alle bewegingen, die uw personage in die game maakte, was FMV (aangezien de 3d engines toen eigenlijk nog niet bestonden). Die game was dus voor die tijd gigantisch en best wel hoogstaand! We spreken hier over MSDos he.
Games van de laatste 10 jaar zijn moeilijker dan 25jaar terug, tzijn hier al oude zakkenhoe oud mogen de games zijn? ik heb er hier nog een spel dat ik grijs gespeeld heb, maar die is echt nog uit het 5¼ inch floppy tijdperk (1985)

jaaaaaaaaaaaa da was het ! djuWhere in the world is Carmen Sandiego (volledige titel moeten opzoeken)
Samen met m'n vader gespeeld, ik kon geen engels![]()
live 3d models op een prerendered background in hogere kwaliteit.WTF is da voor iets ? Precies puur photoshop