SORRY
Een makkelijke dan!
Een makkelijke dan!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Met bots dan nog... Anders kon em niet winnenKzat ook te denken van amai da's een lang uurke.
Edit: Unreal Tournament Tactical Ops?

Mijn eerste was Tiberian Sun en da zag er ongeveer hetzelfde uit maar ik zou het niet geraden hebben.

Voor de oude van dagen die opgegroeid zijn met PC games is dit toch een redelijk bekend spel. Ik denk dat zowat iedereen in mijn omgeving dit toen kende of het ooit gespeeld had. Retaliator was toen een icoon. Heb daar uren in gestoken, zelfs al was het behoorlijk moeilijk. Mooie inzendingMa allee kwas er zo zeker van dat den dezen moeilijker was.
Dat landen was shitty ja maar ik herinner me nog dat ik als kind er eens in geslaagd was te landen op die baantjes en de "trein" (als het tenminste nen trein was) op gelijke hoogte kon vliegen. Kwas nen crack in dat spel.![]()

is dat van een 'remake' van death track?F29 Retaliator
Topgame, superwapens...alleen dat landen hé
a:
cd retal
x.exe
Next: een meer 'recenter' game
Extra punten voor wie het wapen kent. IMO één van de meest overdreven krachtige wapens ooit gestopt in een game. Dit game stond in zijn geheel gekend voor over the top wapens.