grungywout Active member Crowdfunder FE 4 maart 2021 #81 Inderdaad een oldskool adventure. Het is er één uit 1996 die enkel voor pc en mac was gereleaset. Het was een beetje een apart geval https://imgur.com/vPZemT2
Inderdaad een oldskool adventure. Het is er één uit 1996 die enkel voor pc en mac was gereleaset. Het was een beetje een apart geval https://imgur.com/vPZemT2
grungywout Active member Crowdfunder FE 4 maart 2021 #84 nTFs zei: Down in the dumps. Klik om te vergroten... Correct
Forumgebruiker Banned 4 maart 2021 #85 grungywout zei: ok, misschien toch iets te obscuur dan. Het was het geweldige "Ecstatica" van Psychnosis uit 94 Klik om te vergroten... Precies Alone In The Dark
grungywout zei: ok, misschien toch iets te obscuur dan. Het was het geweldige "Ecstatica" van Psychnosis uit 94 Klik om te vergroten... Precies Alone In The Dark
Lint Well-known member Crowdfunder FE 4 maart 2021 #91 DOWN IN THE DUMPS !!! Edit: Goverdomme ik liep een pagina achter . Die van @nTFs ken ik niet.
Forumgebruiker Banned 4 maart 2021 #93 nTFs zei: Jaren 80 en C64... Klik om te vergroten... Warlock ofzoiets Ik heb dat nog gespeeld bij het buurmeisje destijds. Edit: den baas of een subbaas was een warlock en ik had daar schrik van. Laatst bewerkt: 4 maart 2021
nTFs zei: Jaren 80 en C64... Klik om te vergroten... Warlock ofzoiets Ik heb dat nog gespeeld bij het buurmeisje destijds. Edit: den baas of een subbaas was een warlock en ik had daar schrik van.
nTFs Well-known member 4 maart 2021 #94 Forumgebruiker zei: Warlock ofzoiets Ik heb dat nog gespeeld bij buurmeisje Edit: den baas of een subbaas was een warlock en ik had daar schrik van. Klik om te vergroten... Je komt in de buurt.
Forumgebruiker zei: Warlock ofzoiets Ik heb dat nog gespeeld bij buurmeisje Edit: den baas of een subbaas was een warlock en ik had daar schrik van. Klik om te vergroten... Je komt in de buurt.
Forumgebruiker Banned 4 maart 2021 #95 nTFs zei: Je komt in de buurt. Klik om te vergroten... Daar zal het bij blijven denk ik. Ik was te jong om die titels te onthouden. Dat is misschien 25 jaar geleden.
nTFs zei: Je komt in de buurt. Klik om te vergroten... Daar zal het bij blijven denk ik. Ik was te jong om die titels te onthouden. Dat is misschien 25 jaar geleden.
OfFPiR Well-known member Crowdfunder FE 4 maart 2021 #97 heb het gespeeld en gegoogeld maar naam kwam ni bekend voor
Tinufiel Well-known member 4 maart 2021 #100 Mijn laatste gok is Hessian, geen idee anders. Veel games toen zagen er redelijk hetzelfde uit en ik had geen kleuren TV.
Mijn laatste gok is Hessian, geen idee anders. Veel games toen zagen er redelijk hetzelfde uit en ik had geen kleuren TV.