Haartransplantatie

Ken iemand uit Gentse die zo reien organiseerd. Moesten we het geld kunnen missen mijn man doet het direct
Reizen naar Turkije? Doet da gewoon in Nederland, ‘t was 4k voor 2700 grafts ofzo.. en voordeel dat ge gewoon direct nr huis kunt en als er iets is, kunt ge gewoon terug. Bij mij waren het Turken anyway

Ik doe nu al een 4 of 5 maanden:
  • 1x/dag Minox 5% spray* (in het begin kort de 2% geprobeerd om te testen voor bijwerkingen)
  • 3-4x/week hoofdmassage van 5 min
  • 1x/week microneedling 1-1.5mm (stamping)

Het resterend haar lijkt intussen wat voller (buiten rond de kruin...) en ik heb ook de indruk dat ik dagelijks minder haar verlies. Het heeft volgens mij dus een effect, hoewel ik goed besef dat er sprake is van uitstel maar geen afstel zolang er geen Fin/Dut aan de pas komt.

Dat laatste durf ik nog altijd niet te doen wegens PFS, en het feit dat ik binnen het jaar aan kinderen wil beginnen.

*Neemt iemand hier trouwens Minox in foam-vorm? Zo ja, merk en (web)shop? Ik wil graag overschakelen. Spray bevat 96% (!) Ethanol wat een uitdrogend effect kan hebben op de hoofdhuid en de haren.

Het resterend haar lijkt intussen wat voller (buiten rond de kruin...) en ik heb ook de indruk dat ik dagelijks minder haar verlies. Het heeft volgens mij dus een effect, hoewel ik goed besef dat er sprake is van uitstel maar geen afstel zolang er geen Fin/Dut aan de pas komt.

Dat laatste durf ik nog altijd niet te doen wegens PFS, en het feit dat ik binnen het jaar aan kinderen wil beginnen.
Ik was wat info aan het opzoeken of ik best Min zou bijnemen maar sta er wat weigerachtig tegenover omdat dat met de bloeddruk gaat spelen en ik liefst ook zo weinig mogelijk pillen wil slikken.

Ik kwam toevallig op dit filmpje uit dat voor jou misschien wel interessant kan zijn.

Ook dit is interessant qua dosering van finasteride (1mg per dag is meestal niet nodig).

Mijn dosis van 1,25mg fin om de dag is eigenlijk ideaal voor me. Geen side effects meer (in het begin heb je meestal wel side effects maar die verdwijnen) en met een pillensnijder kan je de goedkope 5mg pillen in 4 doen. En het effect is zeker te zien, er zijn al meerdere mensen die tegen me gezegd hebben dat ze merken dat mijn haar terug een stuk voller is. Ik zou liefst nog een lagere dosis nemen, maar dat wordt moeilijk gezien een pil in 8 splitsen niet te doen is (en de 1mg pillen te duur zijn).

Op zich ben ik al redelijk tevreden met het resultaat, maar ik zou mijn haarlijn nog iets lager willen krijgen en volgens ChatGPT zou vooral Min daarvoor werken en in mindere maten Fin. Geen idee of het klopt, maar Min zal alleszins een extra effect geven en dat is de reden waarom ik het nu ook overweeg. Ik wil alleen niet met smeermiddeltjes beginnen, dus ofwel pillen ofwel begin ik er niet aan. Had m'n pillendoos al klaargezet voor volgende week en had 2,5mg Min toegevoegd om de dag om op te bouwen tot 2,5mg per dag, maar ik weet eigenlijk niet of ik het wel moet doen. Ik ben nog maar een half jaar met Fin bezig, dus misschien is het resultaat met enkel Fin na 1j wel voldoende voor me... Heel m'n leven enkel Fin moeten nemen of Fin+Min is toch een heel verschil.

Die zwarte poederkes die ge op uw kop smeert om uw kale plekken er wa beter te laten uitzien, heeft er al eens iemand dat getest?

Die zwarte poederkes die ge op uw kop smeert om uw kale plekken er wa beter te laten uitzien, heeft er al eens iemand dat getest?
Een vriend van me heeft zo vroeger op de zwarte markt in Tessenderlo voor de grap iemand met bodypaint zijn kale plekken laten inkleuren. Ik was eigenlijk verrast van het resultaat. Zo'n poeder zal wel hetzelfde effect hebben vermoed ik?

Hier voorlopig nog steeds enkel fin aan het nemen. Momenteel 1,25mg MWF (komt neer op ongeveer 0,54mg per dag) en ben aan het twijfelen om te zakken tot 1,25mg MF (komt neer op ongeveer 0,36mg per dag).

Krijg tegenwoordig alsmaar reclame ook van zo flesjes met een vloeistof in en een kopje met micronaaldjes denk ik.
Volgens de reclame heb je in een half jaar terug een kop vol haar

Zal ook wel weinig van kloppen zeker?

Men vrouw en dochter zeggen dak eens moet kijken voor een haartransplantatie maar wat zijn zoal gekende plaatsen omgeving Gent?

Ikzelf zou redelijk rap men haar afscheren moest het echt dunner worden maar als het niet teveel kost en er daardoor weer top uitziet zou ik het nog wel overwegen.

Vooral “last” van inhammen en het haar vooraan die toch wat dunner wordt.

Aan welke prijs moet er zoal gedacht worden voor een gemiddelde haartransplantatie?

Men vrouw en dochter zeggen dak eens moet kijken voor een haartransplantatie maar wat zijn zoal gekende plaatsen omgeving Gent?

Ikzelf zou redelijk rap men haar afscheren moest het echt dunner worden maar als het niet teveel kost en er daardoor weer top uitziet zou ik het nog wel overwegen.

Aan welke prijs moet er zoal gedacht worden voor een gemiddelde haartransplantatie?
Denk gemiddeld in Vlaanderen toch een dikke 5 tot 10.000 euro met uitschieters zoals Feriduni die daar nog een stuk boven gaan.

In Turkije al vanaf 2 a 3.000 euro inclusief vluchten, hotel, ... maar dan moet ge natuurlijk geluk hebben met de arts en het team.

Ps. Ik weet niet wat uw leeftijd is maar Feriduni zegt bijvoorbeeld het meestal pas te doen vanaf 40 omdat het anders nog kan opschuiven.

Laatst bewerkt:
Denk gemiddeld in Vlaanderen toch een dikke 5 tot 10.000 euro met uitschieters zoals Feriduni die daar nog een stuk boven gaan.

In Turkije al vanaf 2 a 3.000 euro inclusief vluchten, hotel, ... maar dan moet ge natuurlijk geluk hebben met de arts en het team.
Ah k.
Toch nog iets meer dan ik dacht.
Dan zal ik ofwel de vrouw moeten overtuigen van ne kale kop ofwel een andere vrouw moeten zoeken.

Als ik zo wat google, zie ik prijzen tussen de 2k en 5k. Afhankelijk van hoeveel er nodig is. Met inhammen zal je dan vermoedelijk dichter bij die 2k zitten.

Hier ondertussen ook met orale minoxidil (dagelijks 2,5mg) begonnen. Ben al heel tevreden met het resultaat van enkel de finasteride (nog steeds 1,25mg 3x per week), maar wil toch zien of er niet meer uit te halen valt met minoxidil. Ik merk voorlopig nog geen bijwerkingen van de minoxidil.

Terug
Bovenaan