Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe oud is u man?Ken iemand uit Gentse die zo reien organiseerd. Moesten we het geld kunnen missen mijn man doet het direct
Juist 40 gewordenbHoe oud is u man?
Als die tussen de 20-30 is..
Ideaal..= geld klaar hebben tegen eind 39jaar..
Reizen naar Turkije? Doet da gewoon in Nederland, ‘t was 4k voor 2700 grafts ofzo.. en voordeel dat ge gewoon direct nr huis kunt en als er iets is, kunt ge gewoon terug. Bij mij waren het Turken anywayKen iemand uit Gentse die zo reien organiseerd. Moesten we het geld kunnen missen mijn man doet het direct
2 maanden is niet voldoende, volhouden.2 maanden Minoxidil 2% consequent toegediend als spray maar in feite geen resultaat...
2 maanden Minoxidil 2% consequent toegediend als spray maar in feite geen resultaat...
Ik was wat info aan het opzoeken of ik best Min zou bijnemen maar sta er wat weigerachtig tegenover omdat dat met de bloeddruk gaat spelen en ik liefst ook zo weinig mogelijk pillen wil slikken.Het resterend haar lijkt intussen wat voller (buiten rond de kruin...) en ik heb ook de indruk dat ik dagelijks minder haar verlies. Het heeft volgens mij dus een effect, hoewel ik goed besef dat er sprake is van uitstel maar geen afstel zolang er geen Fin/Dut aan de pas komt.
Dat laatste durf ik nog altijd niet te doen wegens PFS, en het feit dat ik binnen het jaar aan kinderen wil beginnen.
Een vriend van me heeft zo vroeger op de zwarte markt in Tessenderlo voor de grap iemand met bodypaint zijn kale plekken laten inkleuren. Ik was eigenlijk verrast van het resultaat. Zo'n poeder zal wel hetzelfde effect hebben vermoed ik?Die zwarte poederkes die ge op uw kop smeert om uw kale plekken er wa beter te laten uitzien, heeft er al eens iemand dat getest?
Denk gemiddeld in Vlaanderen toch een dikke 5 tot 10.000 euro met uitschieters zoals Feriduni die daar nog een stuk boven gaan.Men vrouw en dochter zeggen dak eens moet kijken voor een haartransplantatie maar wat zijn zoal gekende plaatsen omgeving Gent?
Ikzelf zou redelijk rap men haar afscheren moest het echt dunner worden maar als het niet teveel kost en er daardoor weer top uitziet zou ik het nog wel overwegen.
Vooral “last” van inhammen en het haar vooraan die toch wat dunner wordt.
Aan welke prijs moet er zoal gedacht worden voor een gemiddelde haartransplantatie?
Ah k.Denk gemiddeld in Vlaanderen toch een dikke 5 tot 10.000 euro met uitschieters zoals Feriduni die daar nog een stuk boven gaan.
In Turkije al vanaf 2 a 3.000 euro inclusief vluchten, hotel, ... maar dan moet ge natuurlijk geluk hebben met de arts en het team.
Als ik zo wat google, zie ik prijzen tussen de 2k en 5k. Afhankelijk van hoeveel er nodig is. Met inhammen zal je dan vermoedelijk dichter bij die 2k zitten.Vooral “last” van inhammen en het haar vooraan die toch wat dunner wordt.
Aan welke prijs moet er zoal gedacht worden voor een gemiddelde haartransplantatie?
ook gegoogled maar het is niet simpel om dan te weten wat beetje te vertrouwen is en wat nietAls ik zo wat google, zie ik prijzen tussen de 2k en 5k. Afhankelijk van hoeveel er nodig is. Met inhammen zal je dan vermoedelijk dichter bij die 2k zitten.
.