Als we zo beginnen: POPL Burger (by Noma) in Kopenhagen![]()
Vond ik niet zo goed eigenlijk voor de prijs
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als we zo beginnen: POPL Burger (by Noma) in Kopenhagen![]()
Prachtig concept. Welke burger raad je aan?The snax, punt eind gedaan het beste burger resto van het land!
The Snax - Burger diner in Elewijt-Zemst - American-style burger joint
The Snax: gourmet burgers voor een juiste prijs. Trek in een artisanale, authentieke Amerikaanse hamburger of cheeseburger? Wij hebben 176 soorten burgers!thesnax.be
Prijs is ook wel navenant natuurlijk.Gisteren nog eens gaan eten in Five Guys in Antwerpen, blaast de andere ketens à la McDonalds/Quick/BK voor mij persoonlijk toch volledig omver.
Ik betaal liever 17 EUR voor een hamburger met frietjes waar ik echt van geniet dan 10 EUR voor een verlepte McDonald's hamburger met frietjes hoor.Prijs is ook wel navenant natuurlijk.
Idem. Five Guys is zoveel beter dan die andere 3.Ik betaal liever 17 EUR voor een hamburger met frietjes waar ik echt van geniet dan 10 EUR voor een verlepte McDonald's hamburger met frietjes hoor.

Ik betaal liever 17 EUR voor een hamburger met frietjes waar ik echt van geniet dan 10 EUR voor een verlepte McDonald's hamburger met frietjes hoor.
Ik betaal liever 17 EUR voor een hamburger met frietjes waar ik echt van geniet dan 10 EUR voor een verlepte McDonald's hamburger met frietjes hoor.
Ik volg niet, denk dat het allemaal fastfoodketens zijn met hamburgers die je in België, net zoals in USA, UK, ... kan krijgen. Dat de prijs hoger is bij de ene dan de andere dus "normaal dat de kwaliteit hoger ligt" is voor mij niet zomaar vanzelfsprekend.Snap ik, maar is gewoon beetje appelen met peren vergelijken. Zou maar erg zijn als de algemene indruk van kwaliteit niet hoger lag terwijl je wel het dubbel kwijt bent.
Gepaard met een milkshake met krokante stukjes spek erin.Gisteren nog eens gaan eten in Five Guys in Antwerpen, blaast de andere ketens à la McDonalds/Quick/BK voor mij persoonlijk toch volledig omver.
Maar je vergelijkt dan nog altijd appelen met peren als je niet binnen hetzelfde prijs-segment vergelijkt...Ik volg niet, denk dat het allemaal fastfoodketens zijn met hamburgers die je in België, net zoals in USA, UK, ... kan krijgen. Dat de prijs hoger is bij de ene dan de andere dus "normaal dat de kwaliteit hoger ligt" is voor mij niet zomaar vanzelfsprekend.
Gisteren nog eens gaan eten in Five Guys in Antwerpen, blaast de andere ketens à la McDonalds/Quick/BK voor mij persoonlijk toch volledig omver.