Hamburgerrestaurants

Racing_Genk

Well-known member
Gaat hier bijna allemaal over zelfgemaakte burgers.

Iemand tips voor goede burgerrestaurants?

Sunny Side Up in Heist op den Berg is wel een aanrader vind ik.
Als we richting de ketens gaan...Manhattn's Burger.

Laatst bewerkt:
Gaat hier bijna allemaal over zelfgemaakte burgers.

Iemand tips voor goede burgerrestaurants?

Sunny Side Up in Heist op den Berg is wel een aanrader vind ik.
Als we richting de ketens gaan...Manhattn's Burger.
In Brussel & Antwerpen heb je enkele Rambo smashburgertenten.
En in Brussel specifiek ook nog Green Mango, dat classic goede burgers.

Route 46 heb ik al paar keer artikels van gezien in de krant...

Zou in Sint Niklaas ene zijn, en ook in Deinze of oudenaarde..

Een all you can eat hamburger restaurant volledig in USA stijl. wil ik wel es uitproberen feitelijk.

BIER OOK INBEGREPEN lol !

Burger Boutique op het Eilandje in Antwerpen, toevallig binnengestapt tijd geleden en zeer lekker, vriendelijk personeel.

Wel "maar" een 6 tal hamburgers waar je uit kan kiezen maar dan liever 6 goei dan te veel keuze en mindere kwaliteit.

Die hebben ook een nog een steakrestaurant, Le Steak 17 en dat zou ook zeer goed zijn.

Beastie Burger is inderdaad bij de betere in Antwerpen

Ik mis de Golem. Zooooo'n goede lamsburger met munt.

Gent was lang Paul's Boutique een vaste stop. Maar al effe geleden da'k er nog ben geweest

Waarschijnlijk een nutteloze tip, maar als je ooit in Seoul belandt: https://www.instagram.com/rocka_doodle/
Toen ik op Erasmus was in Z-Korea echt talloze keren gepasseerd daar, was vlak naast de studio van Seoul Community Radio waar we vaak rondhingen. Echt ongelooflijk lekker, misschien beeld ik het me beter in door de mix van nostalgie en vaak benevelde toestand toen ik er was, maar ik zou er grof geld voor geven om daar ooit nog eens te belanden <3

Als we zo beginnen: POPL Burger (by Noma) in Kopenhagen 🤤

Op het werk werd er af en toe iemand met een grote bestelling naar The Snax in Elewijt gestuurd.

Waarschijnlijk een nutteloze tip, maar als je ooit in Seoul belandt: https://www.instagram.com/rocka_doodle/
Toen ik op Erasmus was in Z-Korea echt talloze keren gepasseerd daar, was vlak naast de studio van Seoul Community Radio waar we vaak rondhingen. Echt ongelooflijk lekker, misschien beeld ik het me beter in door de mix van nostalgie en vaak benevelde toestand toen ik er was, maar ik zou er grof geld voor geven om daar ooit nog eens te belanden <3
In september een week in Seoul, dus de tip komt gelegen.

Als we zo beginnen: POPL Burger (by Noma) in Kopenhagen 🤤

Op het werk werd er af en toe iemand met een grote bestelling naar The Snax in Elewijt gestuurd.
De Snax :love:
Vroeger regelmatig gepasseerd, maar is nu gemakkelijk 4/5 jaar geleden. Is zo´n uithoek waar ik eigenlijk nooit kom.

Geen idee waarom ik die zo goed vond eigenlijk, maar voor mij waren dat de eerste échte burgers die ik ooit heb gegeten (daarvoor alleen ervaring met McDo/Quick). Mijn ex daarentegen was altijd aan´t zagen want ze vond dat niet goed.

Binnenkort nog is tot ginder rijden!

Brussel: vroeger vaak in Paul´s Boutique gaan eten. Tot ik daar een van de serveuzes heb opgescharreld voor een kortstondige romance. Daarna nooit meer geweest :unsure:

Vorig weekend in Oostende geweest en daar nog is langs Jilles burgers gegaan. Hele goeie burgers op de dijk, alleen telkens ongelofelijk lang wachten.

Iemand toevallig aanraders voor Leuven? Vroeger vaak naar de Babo´s geweest. Was heel goed, maar nieuwe eigenaars hebben het gefuckt en is al enkele jaren failliet. Naar mijn weten is er enkel nog de Ellis burger en die er vlak naast is de muntstraat, maar vind beide niet zo top.

Laatst bewerkt:
De Snax :love:
Vroeger regelmatig gepasseerd, maar is nu gemakkelijk 4/5 jaar geleden. Is zo´n uithoek waar ik eigenlijk nooit kom.

Geen idee waarom ik die zo goed vond eigenlijk, maar voor mij waren dat de eerste échte burgers die ik ooit heb gegeten (daarvoor alleen ervaring met McDo/Quick). Mijn ex daarentegen was altijd aan´t zagen want ze vond dat niet goed.

Binnenkort nog is tot ginder rijden!

Brussel: vroeger vaak in Paul´s Boutique gaan eten. Tot ik daar een van de serveuzes heb opgescharreld voor een kortstondige romance. Daarna nooit meer geweest :unsure:

Vorig weekend in Oostende geweest en daar nog is langs Jilles burgers gegaan. Hele goeie burgers op de dijk, alleen telkens ongelofelijk lang wachten.

Iemand toevallig aanraders voor Leuven? Vroeger vaak naar de Babo´s geweest. Was heel goed, maar nieuwe eigenaars hebben het gefuckt en is al enkele jaren failliet. Naar mijn weten is er enkel nog de Ellis burger en die er vlak naast is de muntstraat, maar vind beide niet zo top.
In Leuven ga ik gewoonlijk naar de Manhattan's. Ellis en Burger Folie zijn er ook, maar die vind ik beiden matig. Ellis was in de beginjaren goed maar sinds private equity hoofdaandeelhouder is...serieus achteruit gegaan.

Je hebt sinds een tijdje ook Mono Burger, maar nog nooit geweest.

In Leuven ga ik gewoonlijk naar de Manhattan's. Ellis en Burger Folie zijn er ook, maar die vind ik beiden matig. Ellis was in de beginjaren goed maar sinds private equity hoofdaandeelhouder is...serieus achteruit gegaan.

Je hebt sinds een tijdje ook Mono Burger, maar nog nooit geweest.
Die Manhattan´s kende ik nog niet, zal ik zeker is checken!

Burger Folie ben ik de laatste keer geweest en vond ik toen ook niet zo speciaal. Van Ellis ben ik nooit geen fan geweest (ik kende de vorige kok daar ook, toen was mijn goesting helemaal over).

In Hanoi ook een paar toppers! Mocht iemand ooit hier zijn en goesting hebben in een degelijke burger: Sunkat's burgers en Mishief & Mayhem burgers.

Daar zijn we pas nog geweest, zeer lekker maar een beetje weinig :)
Ik heb daar altijd voldoende gegeten maar dat is voor iedereen anders.
Het is wel al van voor hun tijdelijke sluiting geleden dat ik daar nog geweest ben. Misschien zijn de porties kleiner geworden.

Sebiet naar Grease and Goodness hier in Merelbeke met de oudste, om het einde van de examens te "vieren". Ook wreed lekkere burgers.

Terug
Bovenaan