Ik wens alle Zwam vrienden een Happy New Year in 2022. Ik weet niet of ik nog wakker ga zijn om 00:00u, dus bij deze.
MvG,
Lt. ZV.
MvG,
Lt. ZV.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet zelfs ni wa ik van eten moet maken.Allez vantzelfde e.
Ik ga wellicht uitgeteld om 22u mn bed in.

Damn, het gaat precies toch wat bergaf met u en mij, @Tonerider gaat waarschijnlijk nog beter eten als ons vanavond.Ik heb boterhammen met choco en wa chips van dunaldi
Zijt maar zeker. Ik heb 2kg lasagna in den aldi gaan halen. Eten voor 3 dagenIn, het gaat precies toch wat bergaf met u en mij, @Tonerider gaat waarschijnlijk nog beter eten als ons vanavond.

Respect, zo 2 dagen of meer hetzelfde eten =Zijt maar zeker. Ik heb 2kg lasagna in den aldi gaan halen. Eten voor 3 dagen![]()

heb maar een takeaway besteld, hopelijk komt hij erdoor vanavond, want ik heb al afgerekend.tfrituur is dicht, dus kan niet afwisselen he.
als ge kunt bestellen, zullen ze wel open zijn zekers.heb maar een takeaway besteld, hopelijk komt hij erdoor vanavond, want ik heb al afgerekend.
Ik wens alle Zwam vrienden een Happy New Year in 2022. Ik weet niet of ik nog wakker ga zijn om 00:00u, dus bij deze.
MvG,
Lt. ZV.
We komen die in 2034 wel persoonlijk in ontvangst nemen als corona weg is.Dikke smakkers voor het nieuwe jaar van Blacky!
Sex on the Beach? al dan niet in cocktailvormNieuwjaar daarnet al gevierd. Grt Lt. Col. H. Blake uit de tropen.
als ge kunt bestellen, zullen ze wel open zijn zekers.

nonutnewyearsevening?Ik ga het ni trekken tot 0u.
Mmmm komkommer.It arrived!![]()
En €5 fooi erbij voor die mens.![]()