Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel premie krijg je nog mss?Ik heb 3 september de digitale meter aangevraagd en 29 september werd die al geplaatst.
Premie net aangevraagd en daarna ga ik een Martsek batterij zetten, die is dan toch al voor de helft betaald![]()
Ik krijg nog 944 Euro en de Marstek E 3.0 5,12 kwh kost nu 1800 EuroHoeveel premie krijg je nog mss?
Als ik goed gekeken heb krijg ik 1175 euro en dus 125 euro minder dan de batterij me gekost heeft
.is v2 nog ergens te koop?Ik krijg nog 944 Euro en de Marstek E 3.0 5,12 kwh kost nu 1800 Euro
Moet wel nog eens goed kijken wat het verschil is met de 2.0 versie, scheelt toch 400 Euro...
Omgekeerde van hier dus: na 3 dagen terug toePoortbeheer stond dus effectief op dag 3 na de installatie van de digitale meters aktief gisteren bij Fluvius. P1 geactiveerd dan, HomeWizzard p1 erin, app geinstalleerd en data is zichtbaar.
Dan de lokale API van de HW p1 opengezet, zodat ik de data zal kunnen doorsluizen naar mijn domotica. We zijn van de middeleeuwen naar de 21e eeuw gesprongen.

Ja, gewoon op de Marstek site:is v2 nog ergens te koop?
Omgekeerde van hier dus: na 3 dagen terug toe![]()
.
Dat gaat gewoonweg niet. Er zijn te veel variabelen. Voornamelijk het capaciteitstarief. Als je daarvoor een inschatting gebruikt, kan je eender welke detailafrekening (je hebt toch maandelijkse afrekeningen, right?) gebruiken om te zien welke optelsom er gebeurt.Iemand een goeie tip hoe je in de Homewizard App de tarieven correct invult, zodat de prijs van je verbruik één per één overeenkomt met bv de prijs die je ziet in de app van je energieleverancier? Ik heb bv op Engie de tariefkaarten voor afname/injectie en gas per €/kWh. Als ik dat als "vast" in de Stroomtarief op de homewizard app steek, dan komt de prijs niet overeen met die op Engie. Ik kan er wel wat mee spelen zodat het in de buurt komt (formule met indexatieparameters + btw), maar dan nog is het een beetje omslachtig![]()
allé, de 3 jaar is er rapper gekomen dan verwacht: net brief gekregen dat ze op 14/10 opnieuw langskomen -> firma uit limburg (houthalen)... bizar dat die van zo ver moeten komen naar Brussel om die meter te vervangen en dat er geen enkele firma dichterbij dat kan?Kijk, net ne mens héél gelukkig gemaakt met mijn oude terugdraaiende teller: hij kwam binnen voor de installatie van de digitale meter, zag mijn teller en had plots een kamerbrede glimlach: ah, dat kunnen wij niet, hier is een briefke van Fluvius, ze zullen binnen de 3 jaar contact met u opnemen.... en zijn weekend kon starten! -> 3x geknipperd met mijn ogen, jawel, 3 jaar![]()
![]()
In Brussel is alles moeilijk, hé... bizar dat die van zo ver moeten komen naar Brussel om die meter te vervangen en dat er geen enkele firma dichterbij dat kan?
. Dan maar even over de grenzen heen kijken om de problemen te komen oplossen (alhoewel die vaak meer ervaring hebben in problemen creëren)En vandaag is de premie op mijn rekening verschenen... da's knap snel: vorige donderdag meter gezet, vandaag premie gestort. Zijn we van officiële instanties niet gewoon.En zonet bericht gekregen van Fluvius, dat mijn aanvraag voor de zonnepanelen premie na installatie van de digitale meter, goedgekeurd is, en binnen de 10 dagen zal uitbetaald worden. Amai, dat is snel: vorige donderdag de meters geplaatst, en nu al binnen enkele dagen de premie op mijn rekening.
werd gedaan de dag van de installatie... Maar goed dat je dit even onder de aandacht brengt. Wss gaan velen die hier ooit eens langskwamen, het vergeten aan te passen. Maar die gaan die post wss ook niet zien.mensen, niet vergeten de stem te wijzigen hé als hij geplaatst werd.
ik vraag de mods om het in een sticky bericht te zetten, thx voor de tipEn vandaag is de premie op mijn rekening verschenen... da's knap snel: vorige donderdag meter gezet, vandaag premie gestort. Zijn we van officiële instanties niet gewoon.
werd gedaan de dag van de installatie... Maar goed dat je dit even onder de aandacht brengt. Wss gaan velen die hier ooit eens langskwamen, het vergeten aan te passen. Maar die gaan die post wss ook niet zien.
Hier ook, alles van was en afwas er door om deze week toch maar die piek laag te houden.Morgen plaatsing digitale teller - dit weekend energie verbruikt dat het geen naam had: alles gewassen, gedroogd, gestreken, ovens op pyrolyse,... maar nog steeds een hoop gratis energie voor leverancier.
Zal toch wennen zijn... vanaf morgen koken op de Leuvense stoof, warm bier drinken, ...

amateurMorgen plaatsing digitale teller - dit weekend energie verbruikt dat het geen naam had: alles gewassen, gedroogd, gestreken, ovens op pyrolyse,... maar nog steeds een hoop gratis energie voor leverancier.
Zal toch wennen zijn... vanaf morgen koken op de Leuvense stoof, warm bier drinken, ...