Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Hoe leer je in godsnaam iemand kennen in deze tijden ik snap dat echt niet tenzij ge allebei uw voeten veegt aan de regels.
Tot ergens in oktober was de horeca nog open toch? In september ben ik zo nog naar een 'coronaproof' datingeventje geweest. Achteraf nog met iemand een paar dates gedaan. Niks geworden.

Daarna nog gaan wandelen en fietsen met iemand die ik via tinder had leren kennen. Hoewel dat heel toffe en lange dates waren, zag zij er niet meer in dan vriendschap.

Maar de kansen zijn overduidelijk kleiner. Tinder is meer en meer een soort instagram geworden.
Hier dus ook single, en gelukkig. Maar ik erken ook de meerwaarde van iemand aangenaam om uw leven mee te delen, op dat vlak ben ik niet de supermoeilijkste.

Gewoon een kerstboom zetten!
This man discords 🙃

Ja ... zeer onnozel. Iemand die ik volgde op insta wegens gemeenschappelijke vrienden en die volgde mij ook maar kenden elkaar niet. Ook geen idee wanneer dat volgen gestart is.
Ze heeft gereageerd op een kerstboom story. We zijn beginnen chatten. Nog meer en nog meer.
Dan takeaway koffie en wandeling. Nog een wandeling. En dan zijn we een bubbel geworden (zelfs datingtaal veranderdt met die corona)

Ik dacht altijd dat jij rond de 33 jaar ofzo was. Ik had u nooit +- 40 geschat
unsure.gif
Let's keep it that way! 😜

Zo oud zijt gij toch niet? Allé de meesten in mijn buurt zijn pas op hun 30-32 aan kinderen begonnen dus om een tiener te verwachten?
Mijn neef is op zijn 18de voor de eerst keer vadr geworden, zijn dochter rondt haar hogere studies af terwijl de mijn pas naar de kleuterklas mag 🤣

Meeste waarmee ik in het secundair zat zijn er rond 26-28 mee gestart en ik stap tram 4 op dit jaar ;)

Ja, al iets langer dan een jaar ondertussen.
Leren kennen via Instagram.
Ik was toen featured in A.S. Adventure hun story en zo is ze bij mij terecht gekomen. Zij gaf mij likes, ik haar ook en zo is er een gesprek gestart.

Het werkt niet echt bemoedigend om te lezen dat mensen rond tram 3 ermee "ophouden" terwijl ikzelf tram 3 opga en er nog helemaal niet aan begonnen ben 😅

Het werkt niet echt bemoedigend om te lezen dat mensen rond tram 3 ermee "ophouden" terwijl ikzelf tram 3 opga en er nog helemaal niet aan begonnen ben 😅
Gewoon blijven proberen. Zelfs via verouderde kanalen als een forum :thinking:
We zijn inderdaad uit elkaar gegaan. Hij stond niet echt stabiel in het leven, te grote schommelingen van extreme blijdschap naar diepe depressies.

Ind, eigen huis, eigen zaak, kom meer dan ruim toe maar vooral ik doe en laat wat ik wil. Geen commentaar op keuzes die ik maak en niemand's planning waarmee je moet rekening houden.

En het merendeel heeft inderdaad al rugzak wat het niet altijd makkelijk maakt. Daarom dat ik op 1 of andere manier mij tegenwoordig meer aangetrokken voel tot jongere mannen :p (2-3 jaar jonger), minder gedoe en zelf schatten ze mij ook wel altijd veel jonger dan ik ben.
Geen rugzak *vinkt af*
Nog geen 30 *vinkt af*
Ik zie er nog steeds 23 uit *vinkt af*
Inwoner van het zwarte land dus gewoon Dender afvaren en ben op plaats van bestemming. *vinkt af*

Dus, wanneer spreken we af?

Zie je swfjvh, zo moeilijk is het niet.

Ja, al iets langer dan een jaar ondertussen.
Leren kennen via Instagram.
Ik was toen featured in A.S. Adventure hun story en zo is ze bij mij terecht gekomen. Zij gaf mij likes, ik haar ook en zo is er een gesprek gestart.
And they say romance is dead 😅

Gewoon blijven proberen. Zelfs via verouderde kanalen als een forum :thinking:

Geen rugzak *vinkt af*
Nog geen 30 *vinkt af*
Ik zie er nog steeds 23 uit *vinkt af*
Inwoner van het zwarte land dus gewoon Dender afvaren en ben op plaats van bestemming. *vinkt af*

Dus, wanneer spreken we af?

Zie je swfjvh, zo moeilijk is het niet.
Misschien druk ik het zwaarder uit dan het werkelijk is maar onder een rots leven helpt niet echt. Als je (on)bewust bepaalde zaken, en vooral deze in de sociale context, uit de weg gaat, dan leer je natuurlijk niet op basis van jouw ervaringen. Die zijn er dan niet.

Die rugzak is er wel maar die is zeker nog draagbaar 💪

Ik moet zien weg te geraken uit dat overdenken wat ik quasi altijd doe... Ik zou het graag luchtig houden maar dat programmaatje is niet geïnstalleerd heb ik de indruk.

Ik heb de indruk dat het bij mij in het begin van een zwaarder kaliber zou zijn waarna ik wat ontdooi en zo op een luchtiger terrein aankom. Maar da's more or less het omgekeerde van hoe het in de datingwereld eraan toe gaat. Dan begin je vaak luchtig om dat dan op te krikken naar het serieuzere.
Om de één of andere reden heb ik het gevoel dat ik inzicht moet geven aan de ander zodat die de situatie begrijpt.
Quasi al het spontane verdwijnt met de noorderzon terwijl ik denk dat die spontane persoon er wel is. Enkel dat die heel ver weggeduwd werd als een soort bescherming, die nu wel heel nefast uitdraait. Soit. Dit gaat verder dan het topic.

2j en 4 maand samen, waarvan al zo’n dikke 2j samenwonend. En ouders van een zoontje van 10 weken oud. Het is allemaal behoorlijk snel gegaan maar aangezien we 32 en 31 zijn en het wel goed zat, waarom langer wachten?

Na 4 maand al gaan samenwonen is vrij snel niet? Of kenden jullie elkaar al van ervoor?

Ook wel nieuwsgierig als dat "samenwonen met backup" was (aka elk eigen stek houden voor onbepaalde tijd nog) of er toch volledig gaan.

Terug
Bovenaan