Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Ik dacht dat jij een partner had? Zijn jullie recent uit elkaar gegaan, of begrijp ik je post fout?

We zijn inderdaad uit elkaar gegaan. Hij stond niet echt stabiel in het leven, te grote schommelingen van extreme blijdschap naar diepe depressies.

hoe ouder je wordt hoe praktischer je denkt.
Je bent alleen eigenaar, je bent stabiel, een spaarboek.

De pool waar je uit moet vissen wordt ook kleiner.
Sommigen hebben kinderen, een ex, verleden (duh), je moet het er allemaal bijnemen.
Ind, eigen huis, eigen zaak, kom meer dan ruim toe maar vooral ik doe en laat wat ik wil. Geen commentaar op keuzes die ik maak en niemand's planning waarmee je moet rekening houden.

En het merendeel heeft inderdaad al rugzak wat het niet altijd makkelijk maakt. Daarom dat ik op 1 of andere manier mij tegenwoordig meer aangetrokken voel tot jongere mannen :p (2-3 jaar jonger), minder gedoe en zelf schatten ze mij ook wel altijd veel jonger dan ik ben.

We zijn inderdaad uit elkaar gegaan. Hij stond niet echt stabiel in het leven, te grote schommelingen van extreme blijdschap naar diepe depressies.

Ind, eigen huis, eigen zaak, kom meer dan ruim toe maar vooral ik doe en laat wat ik wil. Geen commentaar op keuzes die ik maak en niemand's planning waarmee je moet rekening houden.

En het merendeel heeft inderdaad al rugzak wat het niet altijd makkelijk maakt. Daarom dat ik op 1 of andere manier mij tegenwoordig meer aangetrokken voel tot jongere mannen :p (2-3 jaar jonger), minder gedoe en zelf schatten ze mij ook wel altijd veel jonger dan ik ben.
Gij zijt van Aalst en ik van Dendermonde en we zijn beide single. Dees is geen toeval meer!

Ik erger me ook sneller dan vroeger.
Eens op date geweest, maar ze eet geen kaas, geen dit en geen dat en alleen snoepjes van merk X en niet van Y enzovoort
En ik had eigl al geen zin meer om die verder te leren kennen.

Andere dan waar bleek dat haar mama 4 keer per week over de vloer kwam..

Vroeger ergerde ik me daar minder aan, maar nu moet het gewoon kloppen.

Andere soort is dan op zoek naar een zaaddonor annex papa en man (in die dalende volgorde van belangrijkheid)...

Daarom dat ik op 1 of andere manier mij tegenwoordig meer aangetrokken voel tot jongere mannen :p (2-3 jaar jonger), minder gedoe en zelf schatten ze mij ook wel altijd veel jonger dan ik ben.
Hier ook zo en eigenlijk altijd al zo geweest, eigenlijk nooit een relatie gehad met iemand die ouder is dan mij 🤔. En recent nog mogen horen - van een andere collega - dat ik toch jonger was dan mijn 5-jaar jongere collega? Ik keur het goed! Al helpt een driejarige op een leeftijd waarop iedereen tiener heeft, wel mee aan die misperceptie 🤣

Hier ook zo en eigenlijk altijd al zo geweest, eigenlijk nooit een relatie gehad met iemand die ouder is dan mij 🤔. En recent nog mogen horen - van een andere collega - dat ik toch jonger was dan mijn 5-jaar jongere collega? Ik keur het goed! Al helpt een driejarige op een leeftijd waarop iedereen tiener heeft, wel mee aan die misperceptie 🤣
Zo oud zijt gij toch niet? Allé de meesten in mijn buurt zijn pas op hun 30-32 aan kinderen begonnen dus om een tiener te verwachten?

Ik dacht altijd dat jij rond de 33 jaar ofzo was. Ik had u nooit +- 40 geschat
unsure.gif

Gij zijt van Aalst en ik van Dendermonde en we zijn beide single. Dees is geen toeval meer!

Oei, dat stinkderp 😆.. Oiljst en Dennermonne, ik zit niet gebeuren :p.

Ik kreeg ooit de vraag toen ik mij aan de receptie bij een klant aanmelde (financiële doorlichting) of ik de jobstudent was die die dag zou opstarten :p.

Hier ook al heel lang vrijgezel.
Zalig toch! Just dat zoeken achter seks he. Als ze zich nu eens spontaan kwamen aanbieden he... :p

Ik herken de perikelen hier wel van meer ergernissen tijdens dates enz, maar nu toch heel onverwacht iemand leren kennen en het zit er verdorie boenk op ondanks we beiden een rugzakje al hebben.
Even een quote van haar nog van gisteren: "ik heb het al 100 keer gezegd, het ging voordien ook allemaal, maar dankzij jou is het weer “leven”. "
En dat is het inderdaad, het gaat alleen allemaal, maar als het goed gaat met 2 is het wel weer stukken fijner.

Hoe leer je in godsnaam iemand kennen in deze tijden ik snap dat echt niet tenzij ge allebei uw voeten veegt aan de regels.

Terug
Bovenaan