iamhollywood
Well-known member
Ik dacht dat jij een partner had? Zijn jullie recent uit elkaar gegaan, of begrijp ik je post fout?
We zijn inderdaad uit elkaar gegaan. Hij stond niet echt stabiel in het leven, te grote schommelingen van extreme blijdschap naar diepe depressies.
Ind, eigen huis, eigen zaak, kom meer dan ruim toe maar vooral ik doe en laat wat ik wil. Geen commentaar op keuzes die ik maak en niemand's planning waarmee je moet rekening houden.hoe ouder je wordt hoe praktischer je denkt.
Je bent alleen eigenaar, je bent stabiel, een spaarboek.
De pool waar je uit moet vissen wordt ook kleiner.
Sommigen hebben kinderen, een ex, verleden (duh), je moet het er allemaal bijnemen.
En het merendeel heeft inderdaad al rugzak wat het niet altijd makkelijk maakt. Daarom dat ik op 1 of andere manier mij tegenwoordig meer aangetrokken voel tot jongere mannen
(2-3 jaar jonger), minder gedoe en zelf schatten ze mij ook wel altijd veel jonger dan ik ben.

. En recent nog mogen horen - van een andere collega - dat ik toch jonger was dan mijn 5-jaar jongere collega? Ik keur het goed! Al helpt een driejarige op een leeftijd waarop iedereen tiener heeft, wel mee aan die misperceptie
.. Oiljst en Dennermonne, ik zit niet gebeuren
.