iamhollywood
Well-known member
Nene ik krijg die verantwoordelijkheid overduidelijk opgelegd. En moest ik niet actief meedenken waar het zou kunnen liggen zit het er sowieso tegenOmdat je ze neemt?
Je ziet - op het internet- vaak ook vrouwen klagen over zaken als kerstcadeaus moeten kopen voor ZIJN familie, zaken moeten organiseren voor zijn vrienden, etc Waar als je dan even verder leest het er meestal op neerkomt dat zij vinden dat dat zou moeten gebeuren, hij het zich niet echt aantrekt, etc
Dus in uw voorbeeld, als hij naar een festival wil gaan dat hij zijn rommel dan zelf zoekt?
. Meestal gaat het effectief zo: https://www.facebook.com/share/v/WHAeNHy2khNHzJgL/?mibextid=WC7FNe

Ge zijt met iets bezig en dan komen ze in volle paniek af en dringen ze hun ‘probleem’ op want ze moeten het dringend hebben. En dan lijkt het alsof ze zelf elke rationaliteit verliezen en het niet meer lukt om scenario’s te bedenken waar die spullen het laatst kunnen gelegd geweest zijn.
Zijn waterdichte kousen zaten nog altijd in de reiskoffer van onze laatste vakantie in december
. En dan komt hij fier af ‘zeg ik heb ook die sportkousen die ik al zo lang zocht teruggevonden’. Moest ik het mij aantrekken, ik had zijn reiskoffer al lang zelf leeg gemaakt
…

En het is geen paardenmeisje en geen poppemieke, helemaal mijn ding dus

.
Een lange liefdevolle drama-arme relatie gewenst.
.