Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Omdat je ze neemt?

Je ziet - op het internet- vaak ook vrouwen klagen over zaken als kerstcadeaus moeten kopen voor ZIJN familie, zaken moeten organiseren voor zijn vrienden, etc Waar als je dan even verder leest het er meestal op neerkomt dat zij vinden dat dat zou moeten gebeuren, hij het zich niet echt aantrekt, etc

Dus in uw voorbeeld, als hij naar een festival wil gaan dat hij zijn rommel dan zelf zoekt?
Nene ik krijg die verantwoordelijkheid overduidelijk opgelegd. En moest ik niet actief meedenken waar het zou kunnen liggen zit het er sowieso tegen :p.

Meestal gaat het effectief zo: https://www.facebook.com/share/v/WHAeNHy2khNHzJgL/?mibextid=WC7FNe 🤣

Ge zijt met iets bezig en dan komen ze in volle paniek af en dringen ze hun ‘probleem’ op want ze moeten het dringend hebben. En dan lijkt het alsof ze zelf elke rationaliteit verliezen en het niet meer lukt om scenario’s te bedenken waar die spullen het laatst kunnen gelegd geweest zijn.

Zijn waterdichte kousen zaten nog altijd in de reiskoffer van onze laatste vakantie in december 🙄. En dan komt hij fier af ‘zeg ik heb ook die sportkousen die ik al zo lang zocht teruggevonden’.
Moest ik het mij aantrekken, ik had zijn reiskoffer al lang zelf leeg gemaakt :p

Nene ik krijg die verantwoordelijkheid overduidelijk opgelegd. En moest ik niet actief meedenken waar het zou kunnen liggen zit het er sowieso tegen :p.

Meestal gaat het effectief zo: https://www.facebook.com/share/v/WHAeNHy2khNHzJgL/?mibextid=WC7FNe 🤣

Ge zijt met iets bezig en dan komen ze in volle paniek af en dringen ze hun ‘probleem’ op want ze moeten het dringend hebben. En dan lijkt het alsof ze zelf elke rationaliteit verliezen en het niet meer lukt om scenario’s te bedenken waar die spullen het laatst kunnen gelegd geweest zijn.

Zijn waterdichte kousen zaten nog altijd in de reiskoffer van onze laatste vakantie in december 🙄. En dan komt hij fier af ‘zeg ik heb ook die sportkousen die ik al zo lang zocht teruggevonden’.
Moest ik het mij aantrekken, ik had zijn reiskoffer al lang zelf leeg gemaakt :p
Wtf zijn waterdichte kousen? :confused:

OK dan 🤪

Gematcht via Bumble. Een dag of twee later eens een avond wat kunnen chatten. Meestal ben ik diegene die dan op het einde van zo'n chatsessie vraagt om eens af te spreken maar deze keer was zij mij voor. Ze kwam heel enthousiast over en is dat eigenlijk nog altijd. Eerste date was een kleine week na de match, een 10 km gaan wandelen en onderweg wat gaan drinken. Tweede date wat gaan eten, nog een wandeling door 't stad en op het einde gekust. Hoe beter we mekaar leren kennen hoe beter het lijkt te matchen, niet alleen qua karakters maar bvb. ook levensvisie, gezinssituatie waarin we zijn opgegroeid, leeftijd kinderen en zo verder. Ongetwijfeld gaan er nog verschillen bovenkomen maar dat zien we dan wel, nu is het vooral genieten.
En ja, de eerste keer seks viel binnen de BG-norm 🤓 En het is geen paardenmeisje en geen poppemieke, helemaal mijn ding dus 🥰
Vanwaar is ze? :-D

Ik denk dat de meeste mannen hun pollekes mogen kussen met het feit dat de vrouw op één of andere manier beter onderhoudt waar manlief zijn eigen brol laat rondslingeren :sarcastic:.
Ik kon dien van mij gisteren weer achter het behang plakken terwijl hij zijn festival-valies aan het maken was. ‘waar zijn mijn waterdichte kousen?’/ ‘waar is mijn pet?’ / ‘waar is mijn zonnebril’ / ‘waar is mijn kampeerstoeltje’ etc.

Chance dat mijn hersencellen ondanks beginnende zwangerschapsdementie onthouden waar ik die spullen vorige zomer voor het laatst gezien heb :unsure:. Waarom krijgen wij vrouwen die verantwoordelijkheid? :(

Hier is dat altijd het omgekeerde geweest, laat de vrouw alles rondslingeren en moet ik vragen om op te ruimen.

Als ze kookte leek het of de keuken ontploft was en over de badkamer zal ik maar zwijgen.

Hier is dat altijd het omgekeerde geweest, laat de vrouw alles rondslingeren en moet ik vragen om op te ruimen.

Als ze kookte leek het of de keuken ontploft was en over de badkamer zal ik maar zwijgen.
Ik ken het probleem. Toen we dit huis kochten, leek het wel handig met 2 wasbakken in de badkamer. Allè, ieder 1, wat kan mis gaan? Totdat ik besefte dat blijkbaar het doel van 1 wasbak was om de krultang en haardroger in te bewaren.

Laatst bewerkt:
Ik ken het probleem. Toen we dit huis kochten, leek het wel handig met 2 wasbakken in de badkamer. Allè, ieder 1, wat kan mis gaan? Totdat ik besefte dat blijkbaar het doel van 1 wasbak was om de krultang en haardroger ik te bewaren.

Ik heb nog nooit zo een proper appartement en badkamer gehad sinds ik single ben.
Dat is echt zot

Maar ik neem de rommel er wel bij.
Liever een beetje rommel en haar overal dan single :P

Zelfde hier, vond dat ook al een redelijk sexistische uitspraak eerlijk gezegd.

Ja maar als ik het eens niet vroeg zag de vriendin destijds me iets zoeken:
Zij: "Wat zoekt ge?"
Ik: *insert random ding
Zij: Ja dat ligt *plek waar het inderdaad ligt*, vraag dat dan he (lichtjes annoyed)

Enkele relatietests doorstaan;
* met samengesteld gezin op vakantie
* met 5 in 1 caravan
* samen de voortent van de caravan opgesteld
* iets wat geen van ons al ooit gedaan had en waar geen plan bij zat
* halfweg vastgesteld dat het doek omgekeerd moest
* na omkeren van het doek, een stapje verder vastgesteld dat we onderdelen misten om de steunen van de tent vast te maken aan de caravan, dus alles terug ingepakt
* de ontbrekende stukken de volgende dag in een kampeerwinkel gekocht en tent samen opgesteld
* bij het terug afbreken van de voortent vastgesteld dat de ontbrekende stukken er blijkbaar wel bijzaten 🫣

En het vrouwtje heeft de kaart gelezen? Knap!
Google kaart lezen op de smartphone (de eerste keer een hele tijd geleden)
Go to left after x meters
Go to right after x meters
Go to left after x meters
Go to right after x meters

Makila denkt: Ben ik hier al eens niet geweest? :unsure:
Ja dus .. ik was terug bij het beginpunt.

Terug
Bovenaan