Topperman
Active member
Heb je verteld dat je gemerkt hebt dat het plots weer moeilijk loopt?Zo dat is een jaar geweest om snel te vergeten
Begin dit jaar heb ik hier enkele keren gepost over mijn relatie van 10j die geëindigd was.
De eerste helft van het jaar heb ik het hier enorm lastig mee gehad, maar uiteindelijk rond juni mij herpakt en beginnen sporten en werken aan mezelf en op enkele dates gegaan (die tegen vielen, maar kom ik was toch eens buiten).
In deze periode mijn ex bijna niet gehoord, zij was samen met iemand nieuw.
Dan in Juli heb ik mij laten vangen.
Het was gedaan met haar nieuwe vriend en ze zocht terug contact met mij omdat ze dingen wou uitpraten. Ze gaf duidelijk aan dat ze alleen wil zijn, maar dat ze mij ook niet uit haar leven wou.
We zijn dan gradueel terug beginnen dingen samen doen, zelfs op weekendje enz. gegaan. Ze heeft wel altijd duidelijk aan gegeven dat ze niet direct terug een relatie wou, maar dat we eerst met behulp van professionele hulp enkele issues uit het verleden moesten uitpraten.
Maar ik merkte dat ze ieder moment dat ze kon contact zocht met mij en wou afspreken. In November gaf ze ook aan dat ze echt blij was terug dingen te doen met mij en was er na een date zelfs een kus.
Ik was heel tevreden met dit tempo, ik kon me focussen op mezelf, maar ik was heel blij dat we terug aan iets aan het werken waren.
Juli - half december was top.
Dan opeens start er een nieuwe collega op haar werk. De eerste twee weken hoor ik die naam regelmatig vallen maar gewoon casual. Maar opeens zie ik dat hij eens stuurde privé en andere sociale media contacten die opvallend zijn. Nu opeens sinds 2 weken hoor ik haar nauwelijks meer en moet IK alle moeite van de wereld doen om af te spreken.
Fuck echt ik ben kwaad op mezelf. Ik heb alles gedaan om het nog een kans te geven en daar heb ik niet echt spijt van. Maar ik ben gewoon weer zo kwaad dat ik me zo heb laten doen. Weer 5 maanden extra verspild aan haar.
Weer die ontgoocheling.
Weer opnieuw verwerken.
Man man man miserie, miserie.
Dat je hebt gemerkt dat dit samenvalt met de nieuwe collega die ze heeft leren kennen?
Wat was haar reactie hierop?
Wat was haar reactie?
).

.. of toch in mijn ogen