Laten we nu ook niet elke relatie en elk libido gaan vergelijken aub. Iedereen is anders.
Inderdaad! Vandaar dat ik een voorbeeld gaf hoe het er hier aan toe ging.
Het moet niet overal hetzelfde zijn zolang beide maar content zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laten we nu ook niet elke relatie en elk libido gaan vergelijken aub. Iedereen is anders.
Ik vind het ook vroeg... Ik weet wel dat ze tijdens de seks vaak pijn heeft of bloed achteraf...
Ja ze is al naar verschillende gynaecologen geweest en ze hebben nooit een oorzaak gevonden...Ja nee sorry je had hiermee moeten beginnen.
Vergeet wat ik gezegd heb.
Heb vooral geen seks meer met je vriendin tot dit opgelost is.
Dit is namelijk niet normaal
Dat is louter hormonaal. Moet maar eens de hormonale cyclus van de vrouw nalezenBron?
.Niet doen, in een relatie zit je met 2 en (meestal) hoort daar nu eenmaal seks bij.Ik voel mij nu precies zo'n asshole dat ik dit durf bespreekbaar te maken... Ze doet nu ook redelijk droog tegen mij... Mss moet ik ze even laten doen ofofzo.
Aseksueel?Ja ze is al naar verschillende gynaecologen geweest en ze hebben nooit een oorzaak gevonden...
Maak er een 69 van en beiden hebben er iets aanSeks is meer dan penetratie.
Het is niet omdat dat soms wat minder lukt, dan er niet gepijpt kan worden.
Ik zeg maar iets, toch ?
.
.Hier dus nooit zo iets ervaren als "goesting kan aan mijn cyclus gelinkt worden", het is dus ook geen "one size fits all".Het is waar dat je in uw vruchtbare periode je spontaan ziek veel goesting hebt, maar er zijn eveneens periodes in uw natuurlijke cyclus waarin door het spel aan hormonen alles vrij droog aanvoelt en die goesting eveneens zal moeten opgewekt worden…

Dan zou ik echt naar een seksuoloog stappen. Niet als "dat mankeert er met jou dus die moet het maar fixen" maar wel om samen te ontdekken wat wel of niet "lukt" voor haar op een veilige manier. Een stapje terug zetten om meer evolutie te kunnen maken op termijn zal waarschijnlijk het traject dan worden...Ik vind het ook vroeg... Ik weet wel dat ze tijdens de seks vaak pijn heeft of bloed achteraf... En dat het daardoor mentaal mss moeilijker is om steeds seks te hebben... Ik heb daar ook alle begrip voor....
Absoluut! Zo een gesprekken zijn gewoon enorm moeilijk voor beide partijen.Maar ik kan mezelf ook niet achteruit schuiven en ik vind het net fijn dat ik zo'n gesprek durf aangaan... Ik zie dit als een teken dat ik me echt wel goed voel in de relatie..
Maar als je absoluut geen zin hebt in seks, is dat niet enkel penetratie he. Net zomin dat je wil dat ze daar maar ligt en jou "ondergaat" wil je evenmin dat ze je pijpt met als enige doel je zo snel mogelijk klaar te laten komen om er van af te zijn. Als je libido laag staat, heb je vaak in geen enkele seksuele handeling zin.Zij zegt dat ik elke dag seks zou kunnen hebben... Wat ook wel klopt. Maar ik heb wel begrip voor haar gevoelens en kan er gerust mee leven dat het niet elke dag zou zijn... Maar er zijn meerdere dingen die je bij uw partner kan doen ipv elke keer seks met penetratie denk ik dan.
Nee, het bespreekbaar maken is prima. De manier waarop bepaalt wel veel. "Jij moet mij meer tegemoet komen" versus "ik voel dat aan als een probleem en ik wil graag samen dat we tot een oplossing komen die voor beide ok is".Ik voel mij nu precies zo'n asshole dat ik dit durf bespreekbaar te maken... Ze doet nu ook redelijk droog tegen mij... Mss moet ik ze even laten doen ofzo.

Ik spreek nu enkel vanuit mijn ervaring: na de geboorte van de dochter, ziekenhuisopnames, niet doorslapen,.. was mijn libido ook ver onder nul.En wat doe jij om haar zin te doen krijgen? Samen douchen, massage, leg je maar eens dan zal ik je verwennen, ... Minder seks hebben geeft soms ook net minder zin in meer seks (itt bij mannen?) Niet beoordelend in gesprek zijn, mar net van kijken hoe je haar meer kan doen genieten. Ik denk aan satisfyer ofzo. Staat ze open voor proberen zonder dat er penetratie uit moet volgen gezien klachten?
Dat soort dingen wordt in dit soort situaties net vermeden door de partner met minder goesting omdat daar dan een intentie van "en hierna komt er seks" aan vast hangt. De kunst is net om dingen te doen zonder de achterliggende bedoeling dat er seks op volgt, hoe moeilijk dat ook is voor de partner met meer goesting.En wat doe jij om haar zin te doen krijgen? Samen douchen, massage, leg je maar eens dan zal ik je verwennen, ...
Neen, maar knuffels enzo zijn gewoon warmte.@Biljart maar het kan ook een tijdelijke situatie zijn. Bvb door tijdelijke fysieke ongemakken etc. Het moet niet per definitie het einde van een relatie zijn.
Tuurlijk doet dat deugd. Er is ook wel nog een verschil qua "volgt hierna seks" tussen bvb. samen slapen versus masseren of samen een douche nemen.Alleen al samen slapen dicht bij elkaar doet deugd zeg maar, daar kan iemand toch geen last van hebben tenzij echt fysiek iets of mentaal ?
Ja, en daar had ik absoluut nood aan!Neen, maar knuffels enzo zijn gewoon warmte.
Maar daar had ik geen "last" van, het is gewoon dat je soms, de ene keer al wat vaker dan de andere keer, voelt dat er meer "moet" van komen waar je gewoon geen zin in hebt!Alleen al samen slapen dicht bij elkaar doet deugd zeg maar, daar kan iemand toch geen last van hebben tenzij echt fysiek iets of mentaal ?
Ik heb het vooral op dat moment niet zo duidelijk gezien als achteraf, wanneer je je plots realiseert dat op die manier wel bijna alle initmiteit gebannen wordt uit je relatie wat absoluut een groot probleem is.dat je als man dan een erectie krijgt is normaal, maar dan is het zonde dit te willen vermijden door de rest ook af te wimpelen.
Maar elk zijn idee.
Ik ben geen gynaecoloog en van eenvoudige komaf op de halve boerenbuiten, en ik zou dit gewoon benoemen als 'geen goesting' ipv diepgaande analyses over hormonale cycli.Dat is louter hormonaal. Moet maar eens de hormonale cyclus van de vrouw nalezen.
Zij zegt zelf dat het pijnlijk is en soms bloed. Dat is net omdat het ‘te droog is’, opwinding/speeltjes/glijmiddel etc kunnen helpen (sommige hebben zelf nood aan professioneel gesprek). De cyclus speelt niet door het pilgebruik en alles blijft ‘droger’, maar zelf zonder de pil heb je momenten in de cyclus dat alles vrij droog aanvoelt en opwinding echt ‘werken’ is.
Dat klinkt ... deprimerend?Nu doet ze haar best om tussendoor af en toe oraal mij men plezier te geven en omgekeerd. Dan is zij er sneller vanaf en ik ben weer effe content.