iamhollywood
Well-known member
Meeste vrouwen hebben net meer kwalen zonder pilDat gaat niet enkel om momenten in de cyclus, dat is over het algemeen, constant. Ale, ik heb er effectief al effect van ondervonden en veel van mijn vriendinnen ook. Ik ben geen wetenschapper maar het is ook niet zo ondenkbaar dat een pil met hormonen uw libido beïnvloedt. Ook genoeg vrouwen die alternatieven zoeken omdat ze zoveel last hebben van de pil. Also er zijn letterlijk studies die dit bewijzen. Omdat dit bij u misschien het geval niet is wilt niet zeggen dat vrouwen hun partner zomaar blaasjes wijsmaken of het zien als makkelijk excuus omdat ze een beetje geen zin hebben. Voor veel vrouwen vormt dit echt een probleem die niet zomaar op te lossen valt met efkes "opwinding creëren". Zo gaat ge mannen ook het idee geven dat zolang ze maar genoeg geil doen/flirten/u proberen opwinden ge wel zin zult krijgen. Alstublieft zeg. Ooit al eens proberen eten als ge echt niet (meer) kunt? Dat gade ook niet oplossen door wat lekkere maaltijden voor uw neus te zetten, integendeel.
Amai, ik ben oprecht verschoten van uw kortzichtigheid.
![]()
. Ik heb de eerste maand na de pil weken boven de pot gehangen, was kotsmisselijk. Ook continu verschrikkelijke rugpijn van mijn cyclus.Meermaals mee naar de huisarts geweest/aan gynaecoloog gemeld ‘tjah daarom nemen net zoveel vrouwen te pil, om de kwaaltjes van progesteron uit te schakelen’.
Een natuurlijk vrij spel van hormonen is ook lang niet alles.
Wordt na baby 2 of 3 kijken wat te doen, die maandelijkse pms-klachten wil ik niet, maar na zo’n zware ontwenning van de pil zijn de overeengekomen dat we geen pil meer gaan gebruiken.
Maar again, een man zal vaak spontaan meer goesting hebben, testosteron piekt doorheen de maand bij een man veel meer dan bij een vrouw. Het is voor iedereen werken en een oplossing vinden waarin beide personen zich gelukkig voelen.
). Het is niet omdat uw vriendin stopt met de pil dat ze plots continu geil staat om het plastisch uit te drukken
.