Heb jij een the one that got away?

Ja en nee.

Ik ben heel content met mijn madame maar ik vraag me soms wel af bij iemand waar ik heel dicht mee was op school of ik daar niet harder mijn best had voor moeten doen. Dat was toen in het 6de middelbaar en wij kenden mekaar al jaren. Wij waren 2 handen op een buik zoals ze dat zeggen maar zij had dan een lief buiten de school.

In dat laatste jaar had ik uiteindelijk wel gevoelens voor haar gekregen en ik heb dat haar ook verteld toen maar ik besefte ook dat zij een vriend had buiten school. Ze was best begripvol en tot mijn grote verbazing zei ze me ook als hij er niet was wij al jaren samen zouden zijn. Dat is mij altijd bijgebleven. Ze was ook een van de knapste meiden op school en ik was maar een introverte nerd op dat moment.

We waren in die tijd ook vrij fysiek met mekaar, vast nemen enzo van die dingen. Ik zat ooit is op een bankje op school in de lente/zomer en ze is toen is achter tegen mij komen staan. Ze had toen een legging aan, kwam tegen mijn rug aanleunen en ik kon toen haar vulva voelen tegen mijn rug. En volgens mij deed ze het bewust. Dat was op dat moment het meest erotische dat mij ooit is overkomen.

Na het 6de jaar moest zij blijven zitten. Ik was geslaagd. Na mijn vakantiewerk en verlof voor mezelf ben ik toen nog is naar mijn oude school gegaan om haar en wat leerkrachten te zien. Ze deed toen extreem koel tegen mij. Ik dacht dat ze blij ging zijn om me te zien maar ze negeerde me compleet. Ik weet niet meer of ik toen berichten ofzo naar haar gestuurd had maar ik ben ze daarna nog is in een discotheek tegen gekomen en toen zijn we wel ff terug aan de babbel geraakt maar om een of andere reden is het toen weer verwaterd.

Een jaar later denk ik mijn eigen vrouw leren kennen en ik ben nog steeds zeer gelukkig met haar maar soms als ik op Instagram is kijk en ik zie mijn oude vriendin dan denk ik soms toch: Wat als ik wat meer moeite had gedaan of wat als het beter had uitgekomen? Ze is al jaren bewust single mom en nog steeds verdomd knap. Ze wil echter geen man meer omdat ze te hard is gekwetst geweest door haar ex die in Ibiza woont.

Dan denk ik soms, met mij had je dat niet aan de hand gehad.

One that got away en one who didn't:

got away: mijn beste vriendin, al meer dan 20 jaar. Begonnen als crush maar nooit een kans gemaakt en na een tijd elkaar zo goed kennen dat ik besefte dat een relatie met haar nooit zou gelukt zijn. Ze heeft een aantal relaties gehad waarbij ik vaak het idee had dat ik het beter zou doen dan die gast, mocht ik ook qua uiterlijk haar type zijn. Haar huidige doet het in mijn ogen beter waardoor de 'vlinders', die ondertussen al jàren verdwenen zijn maar op sommige momenten nog eens durven komen piepen voor een dag of 2, al 3 jaar echt compleet onbestaande zijn. Ik ben content voor haar. En gezien ik haar ondertussen echt goed genoeg ken: ik wens hem veel succes.

didn't: 17 jaar geleden ofzo kwam in mijn toenmalig stamcafé een koppel voor de eerste keer binnen en die vonden dat daar erg leuk en zijn vaker gekomen. Zij was vanaf de eerste keer dat ik haar zag volledig mijn type qua uiterlijk en het klikte ook qua karakter. Toen hun relatie spaak liep was ik samen met mijn ex en met haar volgende relatie heeft ze kinderen gekregen dus elkaar een tijd lang veel minder gehoord. 2 jaar geleden haar, na enkele jaren van echt geen contact, opnieuw tegen het lijf gelopen op een braderij en een hele avond blijven hangen op café. Bleek dat zij in een 'over datum' relatie zat en ik was toen net 2 weken single. Er hing een energie in de lucht maar er is niks gebeurd. Enkele maanden later is ze uit elkaar gegaan en toen we elkaar toen tegenkwamen bleek die energie er nog altijd te zijn en is van het ene het andere gekomen. Bedoeling was om het bij 1 keer te houden want zij was nog niet lang single en ik was eigenlijk enorm gelukkig single en ik heb hoegenaamd niks met kinderen.

Ondertussen zijn we bijna anderhalf jaar samen en help ik vaak mee om dat klein grut in zijn bed te steken 😅

Jawel hoor.

Got away:
Ik had een perfect meisje qua uiterlijk hier in BE, verstandig, goed uiterlijk, mooie job, sex drive... alles eigenlijk.
Helaas wou ze kinderen.

Nu ik soms nog es af en toe op haar FB ga piepen, vraag ik me soms toch eens af , hoe mijn leven zelf er had uit gezien met haar (en baby).
Het is iets heel vreemds, die alternatieve realiteit voor te stellen, maar misschien had mijn leven ergens toch ook normaler geweest.

Didn't:
mijn childhood crush, toen ik een jaar of 9 was zeker, zag spijtig genoeg niets in mij (toen was ook nog veel te vroeg natuurlijk).

toen ik een jaar of 25 was, kwam ik haar tegen in de ZEB kleerwinkel, samen met haar man, en een klein kindje.
Ik daarentegen ging die winkel binnen om te schuilen voor de ijskoude buitenlucht, samen met een maat die barely 18 was toen, nadat we samen een joint hadden gerookt op de parking, en met verdwaasde ogen en een slappe lach in die winkel aan het rondsloffen waren.

toch wel beetje schaamtegevoel dan
ik kon haar bijna horen denken : "well i guess i was right back then" :')

Laatst bewerkt:
Ik was 22 denk ik toen ik in Gent bleef slapen bij een vriendin van een vriendin. Ik had een relatie van een maand of 4 maar ik had niet verwacht dat er iets ging gebeuren die nacht. Bleek dat ze zich volledig had uitgekleed en ineens poedelnaakt voor mij stond. Waanzinnig knap lichaam, denk Scarjo vormen maar ze was klein, pakweg 1M60.
Ik met mijn dwaze kop haar avances afgewezen en op een luchtmatras op de grond geslapen. Amper geslapen wegens niet aflatende erectie en zij die vroeg of ik niet bij haar wou komen liggen.

Ikke braaf gebleven, en 3 dagen erna maakte mijn lief het uit. *FACEPALM* Nog geprobeerd om terug met haar te praten maar die zag dat niet meer zitten natuurlijk... She got away.

Mijn vrouw nu heeft wél gezegd dat als ik ooit nog eens de kans kreeg met haar dat ik mocht LOL. :)

Ik was 22 denk ik toen ik in Gent bleef slapen bij een vriendin van een vriendin. Ik had een relatie van een maand of 4 maar ik had niet verwacht dat er iets ging gebeuren die nacht. Bleek dat ze zich volledig had uitgekleed en ineens poedelnaakt voor mij stond. Waanzinnig knap lichaam, denk Scarjo vormen maar ze was klein, pakweg 1M60.
Ik met mijn dwaze kop haar avances afgewezen en op een luchtmatras op de grond geslapen. Amper geslapen wegens niet aflatende erectie en zij die vroeg of ik niet bij haar wou komen liggen.

Ikke braaf gebleven, en 3 dagen erna maakte mijn lief het uit. *FACEPALM* Nog geprobeerd om terug met haar te praten maar die zag dat niet meer zitten natuurlijk... She got away.

Mijn vrouw nu heeft wél gezegd dat als ik ooit nog eens de kans kreeg met haar dat ik mocht LOL. :)
Damn. De nacht van uw leven laten schieten voor een relatie die ten dode was opgeschreven. Voor zo'n zaken hoop ik dat er ooit een manier bestaat om de tijd terug te draaien. Ik had er ook meer op mijn palmares kunnen hebben als ik het anders had aangepakt.

Voor mijn huwelijk: Ik heb zowat elk meisje / vrouw aangesproken waar ik iets voor voelde uitgezonderd 1 meisje dat jarenlang ging ijsschaatsen (ik heb dat ook jaren gedaan). Bij 99% van die meisjes / vrouwen was het trouwens niet wederzijds dus het aantal relaties tijdens mijn jongere jaren kan ik op één hand tellen. Dus de kans is waarschijnlijk ook groot dat het nooit iets geworden zou zijn. Ik ben gewoon niet goed met vrouwen en/of ik heb die uitstraling niet.

MAAR toch denk ik daar aan terug met het moto: 'What if'. Je weet het dus nooit zeker hé. Misschien had ze wel 'ja' gezegd. En dat wringt anno 2024 nog steeds.

Ik heb dat meisje nog wel 1x gevraagd om een rondje mee te ijsschaatsen en ze zei 'OK'. Maar daarna zei plots ne goeie maat: Wat een seuteke, pak eens een ander zeg! (Ze heeft die woorden zelf niet gehoord maar ik bevroor toen en ik heb niks meer geprobeerd). Een paar weken later schaatste ze niet meer (er mee gestopt zeker?) en ik heb haar nooit meer gezien.

Dus ja van uw maten moet ge het hebben .. :frown:

Ah just. Wacht even. Maak van dat ene meisje er maar twee van. :) Na het lezen van uw verhaal daagt mij iets op uit een lang vervlogen verleden.

Ik was op een dag aan het praten met de beste vriendin van mijn toenmalige vriendin. En dat klikte precies wel goed na een goeie babbel. Nu goed, verder heb ik er niet bij stilgestaan. Maar ik vond haar wel knap (veel knapper dan mijn toenmalige vriendin).

De week er na zegt mijn vriendin: Zeg Makila ik moet eens iets vragen. Mijn beste vriendin zei gisteren doodleuk tegen mij dat ze verliefd op u is. Wat doen wij hier mee? Ik dacht: Ja eigenlijk gaat het wat minder tussen ons niet? En dat meisje is wel iets voor mij maar dit kan ik niet maken! Dus ik zeg: 'neen neen ik blijf bij u hoor! Ik voel echt niks'.

Een maandje later was het uit tussen ons.

Laatst bewerkt:
Damn. De nacht van uw leven laten schieten voor een relatie die ten dode was opgeschreven. Voor zo'n zaken hoop ik dat er ooit een manier bestaat om de tijd terug te draaien. Ik had er ook meer op mijn palmares kunnen hebben als ik het anders had aangepakt.
Uiteindelijk is mijn bodycount vóór de tijd met mijn vrouw toch een ferm stuk boven de 50 dus ik mag niet klagen, maar 't was toch wel nen héle zure op dat moment.

Ah just. Wacht even. Maak van dat ene meisje er maar twee van. :) Na het lezen van uw verhaal daagt mij iets op uit een lang vervlogen verleden.

Ik was op een dag aan het praten met de beste vriendin van mijn toenmalige vriendin. En dat klikte precies wel goed na een goeie babbel. Nu goed, verder heb ik er niet bij stilgestaan. Maar ik vond haar wel knap (veel knapper dan mijn toenmalige vriendin).

De week er na zegt mijn vriendin: Zeg Makila ik moet eens iets vragen. Mijn beste vriendin zei gisteren doodleuk tegen mij dat ze verliefd op u is. Wat doen wij hier mee? Ik dacht: Ja eigenlijk gaat het wat minder tussen ons niet? En dat meisje is wel iets voor mij maar dit kan ik niet maken! Dus ik zeg: 'neen neen ik blijf bij u hoor! Ik voel echt niks'.

Een maandje later was het uit tussen ons.
Daaaaaaaamn... kans gehad op de tricycle belt! Buiten één keer in Barcelona nooit kans voor gehad.
Eigenlijk ook te vriendelijk en te braaf willen zijn zoals ik hé Makila.

Middelbare school samen met iemand, dan wat belachelijk beginnen doen met vrienden en ze zag het uiteindelijk niet meer zitten.

Nog vaak mee gepraat wel en soms lange blikken naar elkaar maar toen uiteindelijk ging ze ergens anders naartoe, had uiteindelijk ook haar nummer niet meer.

Een jaar of 12 later nog eens gezien op een nieuwjaars feest, totaal random tegen het lijf lopen.
Was ze met iemand samen en hadden ze samen een huis gekocht.

Uiteindelijk nooit meer terug gezien, heb mezelf wel altijd verteld dat als ik het betere kans had gegeven toen we nog op school zaten dat het misschien wel een verhaal werd van verliefd worden tijdens school en dan elke levensgebeurtenis samen delen omdat ik daarin wou geloven.

Sindsdien heb ik het gevoel dat ik karma betaal want mn liefdesleven is een ketting van dating apps, meet ups en random flirts tijdens een nachtje uit.
Waarschijnlijk hebben ze ondertussen ook een kind samen want dat nieuwsjaarsfeest is ook al een 10 jaar terug, of het is ook voorbij.

Eigenlijk ook al meer dan een jaar niet meer aan gedacht tot ik dit topic zag.

Terug
Bovenaan