Fixed thatIk kan mij goed inbeelden dat ik voor velen 'the one that had to stay away' ben.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fixed thatIk kan mij goed inbeelden dat ik voor velen 'the one that had to stay away' ben.
Jaloezie, 't is een vuil beestje.Fixed that
Misschien kom ik haar wel tegen op een of andere reunie, dat wordt in dat geval ongewtijfeld een bijzonder en misscien wel bizar weerzien. In mijn hoofd is die nog 22 en geen 42. 
Ik kan mij goed inbeelden dat ik voor velen 'the one that got away' ben.
Het onbekende/onwetende gaat altijd aantrekkelijk of intrigerend zijn, velen beschrijven hoe het toen was en hebben dus ook geen idee van hoe het zou zijn zoveel jaar later in een relatie met kinderen etc.Als ik het hier zo lees zijn er hier toch een paar die in een relatie zitten waar ze zich niet 100% in voelen. Eigenlijk niet eerlijk tov de andere partij.
Ik ben blij dat ik (voor trouwen, kinderen, huis kopen enz.) geleerd heb dat dat helemaal geen waar is.Het gras is altijd groener aan de overkant zeker, maar daarom ben je niet ongelukkig met je eigen gras.
Beter gezegd ‘’het lijkt altijd groener’’, maar daarom is het niet zo inderdaad.Ik ben blij dat ik (voor trouwen, kinderen, huis kopen enz.) geleerd heb dat dat helemaal geen waar is.
Zoals ik al min of meer zei heb ik de indruk dat veel mensen die aangeven zo iemand te kennen toch vooral spreken over een relatie toen ze jonger waren. Ik denk dat (de eerste) relaties als je jong bent vaak een grotere emotionele impact hebben omdat je zelf wat maturiteit mist. Als het dan even geleden is worden de slechte dingen al snel vergeten, en wordt alles wat geromantiseerd. En inderdaad, er is een groot verschil tussen een relatie tussen twee onbezorgde jonge twintigers, vaak nog studenten, en twee mensen midden de 30 met jobs, hypotheek, kinderen, ... Zo'n vergelijking tussen nu en toen is dan niet echt eerlijk.Het onbekende/onwetende gaat altijd aantrekkelijk of intrigerend zijn, velen beschrijven hoe het toen was en hebben dus ook geen idee van hoe het zou zijn zoveel jaar later in een relatie met kinderen etc.
Dit staat mijn inziens totaal los van of je in uw huidige situatie gelukkig bent of niet.
Het gras is altijd groener aan de overkant zeker, maar daarom ben je niet ongelukkig met je eigen gras.
Ik meende al dat ik je herkende in Opsporing Verzocht...Ik kan mij goed inbeelden dat ik voor velen 'the one that got away' ben.

starts with a D? Dat zag iedereen aankomen maar gij nietIk heb er ooit eentje gehad waar ik stapelzot verliefd op was, maar als ik ze nu zie, 20 jaar later... dodged one bullet there![]()

starts with a D? Dat zag iedereen aankomen maar gij niet![]()
Snap ik wel, dat je graag meerdere vrouwen op je teller had willen zien. Daar heb ik ook spijt van, maar niet ik die mate dat ik alles wat ik nu heb overboord ga gooien. Pech voor de hunkerende ladies.Ja en nee eigenlijk.
Mijn vrouw is m'n eerste en enige partner. Toen we ongeveer 3 jaar samen waren hebben we een pauze ingelast. Allez, we zijn uit elkaar gegaan om een paar maand later te beseffen dat we niet zonder elkaar konden.
In die paar maand ben ik via IRC aan de praat geraakt met iemand. Na een tijdje steeds hopen dat ze online was elkaars MSN uitgewisseld en uiteindelijk ook gsm-nummers.
Ik was een extreem verlegen introverte jongeman, maar met haar kon ik uren babbelen. Op den duur waren we tegen elkaar, over elkaar, een het fantaseren over wat we met elkaar zouden doen eens we fysiek samen waren.
We hebben toen ook een paar (niet expliciete) foto's uitgewisseld en zij was qua uiterlijk een type vrouw waar ik altijd al geïnteresseerd in was, schattig gezichtje, en mooie lange krullen.
Ik zat op kot in Kortrijk, en zij in Gent. We wouden irl afspreken, maar zij zat nog in een relatie die al "over datum" was.
Ze wou het eerst uitmaken voor wij elkaar zagen omdat ze hem niet wou bedriegen.
En ik was niet te veel druk aan het zetten want ik had toen een circumcisie ondergaan, en mocht nog even "niets doen"
Maar net voordat ze daartoe de kans kreeg stond mijn ex (nu vrouw dus) aan mijn deur.
De second dat ze hoorde dat ik terug samen was met m'n ex heeft ze me overal geblokkeerd en reageerde ze niet meer op m'n sms'jes. Dat heeft lang geklaagd bij mij want ik vond dat ik haar een uitleg en excuses verontschuldigd was. Maar ik heb daar nooit de kans toe gekregen.
Ik vind het nog steeds enorm jammer dat ik in die pauze niemand anders gehad heb. (M'n vrouw heeft toen wel even iets gehad met iemand)
Dat is en blijft één van de zaken in m'n leven waar ik eigenlijk hard spijt van heb. Dat ik maar met 1 vrouw de liefde bedreven heb.
Ik zie m'n vrouw doodgraag, en wil haar nooit bedriegen voor alle duidelijkheid, maar dit is toch iets waarvan ik tot op m'n sterfbed spijt van ga hebben.
En zij, de Ieperse krullenbol, was het dichtste dat ik ooit bij een andere vrouw geraakt was.
Maar de tijdlijnen in onze levens liepen verkeerd.
Dus in die zin is zij wel "the one that got away". Want de gevoelens waren overduidelijk wederzijds. Een effectieve langdurige relatie zou er nooit ingezeten hebben de k ik, vooral door de afstand en het feit dat ik altijd wel wist dat ik terug bij m'n ex (nu vrouw) zou teruggekeerd zijn.

Ik weet niet of dit (ook) op mij slaat, maar ik ben 100% gelukkig in mijn relatie.Als ik het hier zo lees zijn er hier toch een paar die in een relatie zitten waar ze zich niet 100% in voelen. Eigenlijk niet eerlijk tov de andere partij.
Snap ik wel, dat je graag meerdere vrouwen op je teller had willen zien. Daar heb ik ook spijt van, maar niet ik die mate dat ik alles wat ik nu heb overboord ga gooien. Pech voor de hunkerende ladies.![]()
).Nee hoor, ging niet over jou, over de mensen die meteen hun huidige relatie zouden inruilen voor een ex.Ik weet niet of dit (ook) op mij slaat, maar ik ben 100% gelukkig in mijn relatie.