Sloan
Banned
Context matters natuurlijk.Wij bellen elkaar niet om zaken zoals "Er is wat verhoging, zou ik nu wel of niet perdolan geven of niet en hoeveel?", dat zijn zaken waarbij we alle2 vertrouwen dat de ander dat helemaal prima alleen redt. Dan is een berichtje op de wisseldag genre "ze had het de laatste dagen wat lastiger, best in de gaten houden of er niets broeit" ruim voldoende.
Wij communiceren dan losser dan jullie. Het is niet veel moeite om een whatsapp te sturen met "kind is wat ziek, ik heb dit gegeven". Wij hebben beide drukke schema's en activiteiten dus als er ergens een aanpassing moet gebeuren weten we dat graag op voorhand + het is je kind..
Als je wacht tot de dag van de wissel en je ex had al plannen gemaakt valt alles in het water omdat ..? Ge vindt da hij geen zaken heeft met wat er bij u allemaal gebeurt? Soort van groot zwart doek dat valt vanaf de wissel begint?
Ik ben heel blij dat we heel transparant zijn naar elkaar, een kind boet daar niks voor in. Zeker als we elkaar kunnen helpen. Bv als mijn zoon buikgriep heeft kan ik wel naar de winkel gaan of iets doen voor hun terwijl de mama bij hem blijft.
(Uiteraard zijn er struggles, dat is normaal)