Herfst 2021 & winter 2021/2022

Al bij al valt het nog mee, woon op 1km van het strand en buiten wat blaadjes nog niks zien vliegen. De wind komt echt in rukken. Misschien dat ik wel mijn rolluiken sluit mocht het te hevig worden. De piiiiiiiiiikek moet wel nog komen

Al bij al valt het nog mee, woon op 1km van het strand en buiten wat blaadjes nog niks zien vliegen. De wind komt echt in rukken. Misschien dat ik wel mijn rolluiken sluit mocht het te hevig worden. De piiiiiiiiiikek moet wel nog komen

In Oostende zijn het ook de rukwinden die erger beginnen te worden. Gewoon wind is niks abnormaals.
Ik hoor brandweer al met meerdere wagens uitrukken.

620f8e1f72044.png

196 kmh gerekend

Dat begint hier toch ook wel serieus te worden. 1 boom kunde de grond zien bewegen waar de wortels zitten en de ramen beginnen toch serieus te kraken. En we zijn dan nog niet aan de piek :unsure:

hier ist ook erg aan het worden. Goeie windstoten (Kempen) en daarjuist heel zware regenval voor 10 minuten. Hopen dat mijn stenen op het dak hun werk doen :biglaugh:

Kzal wachten tot het volledig weg is, kheb weinig zin om iets op mij te krijgen nu. 2 rijen dakpannen die zich aan 't heffen zijn. Als de wind zo blijft gaan en in die richting, gaan die landen op mijn zonnepanelen, dat zou het nog erger maken.

Kzal wachten tot het volledig weg is, kheb weinig zin om iets op mij te krijgen nu. 2 rijen dakpannen die zich aan 't heffen zijn. Als de wind zo blijft gaan en in die richting, gaan die landen op mijn zonnepanelen, dat zou het nog erger maken.

Als de zonnepanelen dan al niet gaan vliegen zijn. Hier ook stress daarvoor.

Als de zonnepanelen dan al niet gaan vliegen zijn. Hier ook stress daarvoor.
Daar ben ik nie zo bang voor, die zitten verankerd op de pannelatten. De pannen liggen daar gewoon met zo'n haak op. Enfin, als de panelen ook weg waaien, zou het natuurlijk nog meer sucken, maar da's dan verzekering.

Terug
Bovenaan