sluysen
Well-known member
Blijf et wel zot vinden dat die op zee gaat eigenlijk.
Amai ferm
Gelukkig schoon op dat pleintje gevallen voor zover ik kan zienVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijf et wel zot vinden dat die op zee gaat eigenlijk.
Amai ferm
Gelukkig schoon op dat pleintje gevallen voor zover ik kan zienAl bij al valt het nog mee, woon op 1km van het strand en buiten wat blaadjes nog niks zien vliegen. De wind komt echt in rukken. Misschien dat ik wel mijn rolluiken sluit mocht het te hevig worden. De piiiiiiiiiikek moet wel nog komen
waar kan je dat volgen?Een windstoot van 126 km/u al gemeten in Koksijde nu.
Edit: Veurne nu 133.2 km/u.
Ik weet het antwoord zelf niet, ik heb de informatie van weerwoord.bewaar kan je dat volgen?
waar kan je dat volgen?
Pics. Heb men auto ook vant straat gehaald en op den oprit gezet, er moest maar eens een dakpan gaan vliegen.Godverdomme, al een deel van ons dak kwijt.![]()
ramptoerist amaiPics.

Kzal wachten tot het volledig weg is, kheb weinig zin om iets op mij te krijgen nu. 2 rijen dakpannen die zich aan 't heffen zijn. Als de wind zo blijft gaan en in die richting, gaan die landen op mijn zonnepanelen, dat zou het nog erger maken.Pics.
Kzal wachten tot het volledig weg is, kheb weinig zin om iets op mij te krijgen nu. 2 rijen dakpannen die zich aan 't heffen zijn. Als de wind zo blijft gaan en in die richting, gaan die landen op mijn zonnepanelen, dat zou het nog erger maken.
Daar ben ik nie zo bang voor, die zitten verankerd op de pannelatten. De pannen liggen daar gewoon met zo'n haak op. Enfin, als de panelen ook weg waaien, zou het natuurlijk nog meer sucken, maar da's dan verzekering.Als de zonnepanelen dan al niet gaan vliegen zijn. Hier ook stress daarvoor.