Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier in Oostkamp is het met momentenSorry, ik woon in Ingelmunster ( west vlaanderen )
Enige dat mijn gebuur potentieel op hem krijgt is een spar die de grond doet bewegen.Regio? @Remake

Volgens mij is dat dezelfde buienlijn die hier passeerde rond 12u. Het is eigenlijk pas daarachter dat het geleidelijk aan begint, maar natuurlijk hebben de kustregio's fellere windstoten door de nabijheid van de zee.In Mol valt het ook mee. Zonet even naar Lichtaart geweest en onderweg wel zéér felle regenval met wat aardige windstoten.
Ja, maar het is eigenlijk wat vreemd omdat de wind minder constant is, maar echt meer met rukken.Zuid-Limburg hier.
Koudefront is hier zonet doorgekomen, veel slagregen en harde wind.
Nu is de wind precies wat gaan liggen. Komt er nog iets @Lakigigar ? (nie dat het moet hoor)

Thnx! Allé voor de uitleg, nie voor het vooruitzichtJa, maar het is eigenlijk wat vreemd omdat de wind minder constant is, maar echt meer met rukken.
![]()
En nu nog de trailer tegen mijn auto gewaaid ook, ze stonden 2m uiteen. Lege remork moet gewoon zijn opgehoffen en er tegen geduwd. Ook schoon neepke in de bumper.Godverdomme, al een deel van ons dak kwijt.![]()