Herfst 2021 & winter 2021/2022

Hoe lang gaat die shit eigenlijk nog duren? Ze zeiden tussen 14u en 15u en dan na 18u nog eens, maar tis bijna 16u en komt alleen maar erger heb ik het gevoel.

Mijn volière is net weggewaaid. Amper 1 papegaaitje kunnen vangen, de rest is de vrije natuur in. Gelukkig soorten die in ons klimaat kunnen leven, of ik had er nog een slechter gevoel bij.
Het dak wordt ook met de minuut erger.

Hier int waasland toch met moment ook ferme rukwinden. Rolluiken die half stonden helemaal opgetrokken.
Een werf verderop, daar waait vanalles op de baan.

Mijn volière is net weggewaaid. Amper 1 papegaaitje kunnen vangen, de rest is de vrije natuur in. Gelukkig soorten die in ons klimaat kunnen leven, of ik had er nog een slechter gevoel bij.
Wtf. Waar woont gij kerel.

als er een paar pannen af zijn kan de wind er onder en wordt het enkel erger. Kan je geen 1712 bellen Remake?
Wat doen die dan precies in zo'n situatie? De pannen terug leggen? Ik zie ze met dit weer geen zeil er over spannen of die waaien zelf weg.

kzou toch maar 1722 bellen ze. Of op zen minst al contact op nemen via de website

Wat doen die dan precies in zo'n situatie? De pannen terug leggen? Ik zie ze met dit weer geen zeil er over spannen of die waaien zelf weg.

Nu niet, maar eens het wat beter is wel (vannacht, morgenvroeg). Er komen nog stevige winddagen aan, dus kan maar beter effe dichtgemaakt worden voor de reggen er ook nog eens bij komt.

Daarnet hier een vogel zien voorbijvloog ‘vliegen’ alsof het een blad was.

Terug
Bovenaan